Igår va jag och Samuel i Monaco och gled runt lite bland alla ferrari, lambos och ett 50-tal porschar. Det roliga va att det skulle va nån gokart tävling där til veckan så alla däck, curbs och chikaner fanns där precis som i ett F1 lopp. Så vi tog ett varsitt varv inkl. depå stopp precis som på tv. Inte för att vi slog några banrekord men det va ändå kul att ha kört banan. Passade ju givetvis på att snedda över curbsen får att få till den där lilla extra F1 känslan. Imorgon bär det av hemmåt och hinner vi fram i tid så blir det några varv på ringen också. Lite fel bil bara
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:Igår va jag och Samuel i Monaco och gled runt lite bland alla ferrari, lambos och ett 50-tal porschar. Det roliga va att det skulle va nån gokart tävling där til veckan så alla däck, curbs och chikaner fanns där precis som i ett F1 lopp. Så vi tog ett varsitt varv inkl. depå stopp precis som på tv. Inte för att vi slog några banrekord men det va ändå kul att ha kört banan. Passade ju givetvis på att snedda över curbsen får att få till den där lilla extra F1 känslan. Imorgon bär det av hemmåt och hinner vi fram i tid så blir det några varv på ringen också. Lite fel bil bara
Ringen... Lyllo er...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Lotus Samuel skrev:Igår va jag och Samuel i Monaco och gled runt lite bland alla ferrari, lambos och ett 50-tal porschar. Det roliga va att det skulle va nån gokart tävling där til veckan så alla däck, curbs och chikaner fanns där precis som i ett F1 lopp. Så vi tog ett varsitt varv inkl. depå stopp precis som på tv. Inte för att vi slog några banrekord men det va ändå kul att ha kört banan. Passade ju givetvis på att snedda över curbsen får att få till den där lilla extra F1 känslan. Imorgon bär det av hemmåt och hinner vi fram i tid så blir det några varv på ringen också. Lite fel bil bara
Mae skrev:
Monaco!!!?? Jag trodde ni skulle till Frankrike.
Det är lite tufft att komma till Monaco om man inte åker till Frankrike först. Skulle vara med båt då men det var inte aktuellt i detta fallet. Monaco ligger ju i Frankrike i princip.
Mae skrev:
Monaco!!!?? Jag trodde ni skulle till Frankrike.
Det är lite tufft att komma till Monaco om man inte åker till Frankrike först. Skulle vara med båt då men det var inte aktuellt i detta fallet. Monaco ligger ju i Frankrike i princip.
Mae, du får nog läsa på din kartbok lite
Monaco ligger väl inte i Frankrike? Det ligger väl nära Frankrike precis som du skriver.
Kartbok!!! Den är det frugan som läser. Gud vet var vi skulle hamnat och jag skulle läsa kartan.