Igår var det den stora dagen! Dagen då jag äntligen fick förpassa vinterfälgarna till förvaringen!

Är ju rätt apkass på att komma ihåg att ta kort som sagt, men ja, här blir den betydligt renare än den var.

En halvskum mobilbild, som det ska vara med andra ord.
Men den har iaf fått en rejäl tvätt, har dränkt hela bilen med avfettning, sen torskade den på rejäl hetvattentvätt med sonax glansschampo, hade tänkt polera den men jag hade inget att gnugga med så det fick vänta.
Sen åkte inredningen dit big time, allt blev noggrant rengjort, dammsugat, dammtorkat och slutligen åkte burken med läderbalsam fram.
Så nu är den blank både utvändigt och invändigt

Dagsfärsk bild. Såg lite kul ut när vi var på påskträff med släkten, alla bilar stod uppradade, den ena skitigare än den andra, och mitt i smeten stod en spegelblank V70

Kan säga att jag är helnöjd med inredningen, kände det när vi for att nu är läderdoften påtaglig, nu doftar det välvårdad skinninredning när man öppnar dörren. Så här lär det inte bli några wunderbaums! Man förstör inte doften av skinn med sånt tjafs
Var lite skeptisk till sommarfälgarna först, men ju mer jag ser bilen desto mer gillar jag dom. Tycker dom passar riktigt bra ihop med färgen och kromdetaljerna. Dock skulle en 20mm sänkning fram göra den perfekt, så det är lika långt mellan däck och skärmkant både fram och bak
Kanske borde putsa upp under huven någon dag...