hej Styrelsen!!

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

vrid
Normal postare

hej Styrelsen!!

Inlägg av vrid »

Jag heter André Lidén & ja blev medlem i er klubb när ja va med på URÅSA den 13 maj i år, ja betala avgiften å ni fick mina uppgifter å allt de där !!!

Men ja har inte fått nåt mail eller nått medlemskort om att ja har blivit medlem,ingen tidning!!!!har ni registrerat mig i er klubb? vore kul å veta.....

Sen undrar ja oxå om de blir nån mer rolig körning iår typ som uråsa igen eller nån dag på emmaboda Superstage......eller dyligt

MVH André
trimma e silver,lätta e guld......
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Hej!

Det låter ju konstigt att du inte fått något medlemskort och liknande.
De personer som var på plats från oss och arangerande det kollar vad som har hänt just nu.

Det är ju lite semestertider just nu så alla är nog inte hemma och kan svara. Men självklart ska det ordna sig.

Vi får återkomma till dig.

Mvh Sturesson
kardanaxel
Klubbordförande

Inlägg av kardanaxel »

Du har PM :racesmile
/Axel Byrmo
-------------------------------------------

Har haft ett fordon med 1hk / kg!! :hey:
vrid
Normal postare

Inlägg av vrid »

Hej nu har ja en fråga igen om medlemskapet i er klubb :)
Jag har varit medlem sedan 2007 men iår har ja inte fått nån inbetalning vad ja vet(hmm kan ha förträngt de oxå):) men men kan ni kolla upp om jag har betalt för iår eller om ja inte har de....ja kan inte komma ihåg att ja betalt in nåt....

MVH

André Lidén
Backa ring gatan 38
51163 Skene

Medlemsnr:1220
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Hej

Vi har fått in en betalning.

Som info till alla så kommer det snart ett nytt märke till medlemskortet som ska gälla för 2011 till alla som har betalt.

Mvh Sturesson
Daniel S
Deluxpostare!

Inlägg av Daniel S »

Sturesson skrev:Hej

Som info till alla så kommer det snart ett nytt märke till medlemskortet som ska gälla för 2011 till alla som har betalt.

Mvh Sturesson
Kan man få ett nytt medlemskort med? :oops:
Mitt har efter tre flyttar försvunnit, jag skyller på min fru och hennes vilja att slänga precis allt... :mhihi:
Back on track med bojsänke i fronten och bladfjädrar under karossen.
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Daniel S skrev:

Mvh Sturesson
Mitt har efter tre flyttar försvunnit, jag skyller på min fru och hennes vilja att slänga precis allt... :mhihi:
Jag ska kolla med "Nytt-medlemskorts-chefen". :wink:
vrid
Normal postare

Inlägg av vrid »

Daniel S skrev:

Mvh Sturesson
Jag skulle oxå vilja ha ett nytt medlemskort då mitt e spårlöst försvunnit,jag har nog även hittat några kompisar som vill bli medlemmar hos er:):):)......Längtar tills slalomkörningarna drar igång igen.....
Jag har medlemsnr:1220

MVH André
Skriv svar