Betalat medlemsavgift???
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Betalat medlemsavgift???
Hej ,,,jag börjar bli fundersam om jag betelat avgiften för 2005..E det nån som kan kolla det. Har jag inte det, säg till så pröjsar jag direkt!!!
De va konstigt..betalar man inte i förskott??Andreas skrev:Vad jag kan se så har du inte betalat.
Betalde till Både Turbo Performance Club, NordicR och Atti. för länge sen.
Betalade in på PG:12 22 76-9 va det inte rätt??
Men de va ett tag sen men de andra klubbarna har inte sagt nåt, så det borde vara betalt för 2005...men jag kan ha fel
Fråga vår medlemsansvarige Johan Westerlind för säkerhets skull så kan han kolla om du är förkryssad i medlemslistan. Jag kollade igenom betalningarna lite snabbt, men kan ha missat dig. Det KAN ju även vara så att du blev medlem i höstas och då betalat avgiften både för 2004 och 2005.
Det händer även att det ibland kommer inbetalningskort där det varken finns namn eller medlemsnummer. Inte lätt för oss att veta vem som betalat då, och därmed kommer den medlemmen inte att vara förkryssad i listan över betalad medlemsavgift...
Det händer även att det ibland kommer inbetalningskort där det varken finns namn eller medlemsnummer. Inte lätt för oss att veta vem som betalat då, och därmed kommer den medlemmen inte att vara förkryssad i listan över betalad medlemsavgift...
Andreas Ekslätt
Jag blev medlem strax före vi va å åkte på Malmby flygfält i våras. Så jag betalade för enbart 2005. Inbetalningskort har jag aldrig fått. jag betalade på internet.När jag betalade skrev jag mitt namn å medlemsnummer på medelandefältet där man kan skriva OCR:nr.Andreas skrev:Fråga vår medlemsansvarige Johan Westerlind för säkerhets skull så kan han kolla om du är förkryssad i medlemslistan. Jag kollade igenom betalningarna lite snabbt, men kan ha missat dig. Det KAN ju även vara så att du blev medlem i höstas och då betalat avgiften både för 2004 och 2005.