Vad är jag skyldig? :)

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

John
Turbopostare!

Vad är jag skyldig? :)

Inlägg av John »

Jag tänkte kolla statusen med mitt medlemsskap. Förmodligen har jag missat både en och två betalningar.. :oops:

Vad är jag "skyldig"? Har jag betalt för 2005?
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.

Du får snart ett nytt inbetalningskort, betala dubbelt då så är allt lugnt.
Det vore ju synd om du blev av med ditt väldigt låga medlemsnummer, var rädd om det! :)
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

BMW Samuel skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.

Det vore ju synd om du blev av med ditt väldigt låga medlemsnummer, var rädd om det! :)
Kan jag betala in för 2006 direkt? Då slipper jag tänka på det sen.. hehe. :roll:
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Samuel S skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.

Det komiska här att jag inte tror att det kom något inbetalningskort. Kan jag få betala utan inbetalningskort? :mhihi: :roll:

Edit: Vänta lite nu här.. ni kanske inte har rätt adress? Bor jag med postnummer 722 27 i er databas?
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

John skrev:
Samuel S skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.

Det komiska här att jag inte tror att det kom något inbetalningskort. Kan jag få betala utan inbetalningskort? :mhihi: :roll:

Edit: Vänta lite nu här.. ni kanske inte har rätt adress? Bor jag med postnummer 722 27 i er databas?
Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....

På de flesta andra platser i Sverige finns något som kallas "internet" och med hjälp av det kan man logga in på sin banks hemsida och betala sina räkningar där, och då behövs inte något inbetalningskort. :D
Om du tillhör de ca 10% av klubbens medlemmar som fortfarande betalar på det gamla sättet, kan man gå in till ett postombud, hämta ett tomt inbetalningskort, fylla i PGnr 122276-9 samt namn, medlemsnummer och 150 kr och skicka det på det gammeldags sättet. :D

Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
Bra va? :D
Andreas Ekslätt
ERnsT
Styrelseledamot

Inlägg av ERnsT »

Andreas skrev: Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
:thumbsup2

Vilken hjälte som orkar lägga ner en massa tid på att leta upp folk istället för att bara styka. En stor eloge till dig!
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

ERnsT skrev:
Andreas skrev: Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
:thumbsup2

Vilken hjälte som orkar lägga ner en massa tid på att leta upp folk istället för att bara styka. En stor eloge till dig!
Det ströks en hel del ändå. Men jag lyckades hitta en hel del nya adresser så de får en chans till...
Andreas Ekslätt
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Andreas skrev: Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....

På de flesta andra platser i Sverige finns något som kallas "internet" och med hjälp av det kan man logga in på sin banks hemsida och betala sina räkningar där, och då behövs inte något inbetalningskort. :D
Om du tillhör de ca 10% av klubbens medlemmar som fortfarande betalar på det gamla sättet, kan man gå in till ett postombud, hämta ett tomt inbetalningskort, fylla i PGnr 122276-9 samt namn, medlemsnummer och 150 kr och skicka det på det gammeldags sättet. :D

Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
:lol: :lol:
Internet har tyvärr inte kommit upp till Västerås än. Jag hörde nåt om att de skulle bygga sånt här 2009 eller 2010, men sånna nymodigheter blir ju alltid försenade tack o lov.

Jag skickar in en bunt hundralappar så man slipper oroa sig ett par år framöver. :roll: :mhihi:

Snyggt detektivjobb för övrigt, grymt. :o
:thumbsup2 :thumbsup2

Tack! :bow:
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

John skrev:
Andreas skrev: Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....

Jag skickar in en bunt hundralappar så man slipper oroa sig ett par år framöver. :roll: :mhihi:
De blir väl för de åren du har missat att betala annars... :)
Andreas Ekslätt
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Andreas skrev:
John skrev: Jag skickar in en bunt hundralappar så man slipper oroa sig ett par år framöver. :roll: :mhihi:
Läge att skicka in en bunt tusenlappar istället alltså. :roll:
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

John skrev:
Andreas skrev:
John skrev: Jag skickar in en bunt hundralappar så man slipper oroa sig ett par år framöver. :roll: :mhihi:
Gör det! :mhihi:
Andreas Ekslätt
John
Turbopostare!

Inlägg av John »

Andreas skrev:
John skrev:
Andreas skrev: De blir väl för de åren du har missat att betala annars... :)
Gör det! :mhihi:
Sådär, nu har man betalt in. Du lär märka vilken inbetalning som kom ifrån mig. :mhihi:
Meddela gärna till vilket år jag betalat..om det saknas fortfarande blir jag förvånad. :roll:
Skriv svar