Vad är jag "skyldig"? Har jag betalt för 2005?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Kan jag betala in för 2006 direkt? Då slipper jag tänka på det sen.. hehe.BMW Samuel skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.
Du får snart ett nytt inbetalningskort, betala dubbelt då så är allt lugnt.
Det vore ju synd om du blev av med ditt väldigt låga medlemsnummer, var rädd om det!
Det komiska här att jag inte tror att det kom något inbetalningskort. Kan jag få betala utan inbetalningskort?Samuel S skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.
Det vore ju synd om du blev av med ditt väldigt låga medlemsnummer, var rädd om det!
Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....John skrev:Det komiska här att jag inte tror att det kom något inbetalningskort. Kan jag få betala utan inbetalningskort?Samuel S skrev:Du har bara missat en betalning hittills. För 2004.
Det vore ju synd om du blev av med ditt väldigt låga medlemsnummer, var rädd om det!![]()
Edit: Vänta lite nu här.. ni kanske inte har rätt adress? Bor jag med postnummer 722 27 i er databas?
Andreas skrev: Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
Bra va?
Det ströks en hel del ändå. Men jag lyckades hitta en hel del nya adresser så de får en chans till...ERnsT skrev:Andreas skrev: Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
Bra va?![]()
Vilken hjälte som orkar lägga ner en massa tid på att leta upp folk istället för att bara styka. En stor eloge till dig!
Andreas skrev: Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....
På de flesta andra platser i Sverige finns något som kallas "internet" och med hjälp av det kan man logga in på sin banks hemsida och betala sina räkningar där, och då behövs inte något inbetalningskort.![]()
Om du tillhör de ca 10% av klubbens medlemmar som fortfarande betalar på det gamla sättet, kan man gå in till ett postombud, hämta ett tomt inbetalningskort, fylla i PGnr 122276-9 samt namn, medlemsnummer och 150 kr och skicka det på det gammeldags sättet.![]()
Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
Bra va?
De blir väl för de åren du har missat att betala annars...John skrev:Andreas skrev: Självklart så kan du betala utan att ha fått något inbetalningskort från oss....
På de flesta andra platser i Sverige finns något som kallas "internet" och med hjälp av det kan man logga in på sin banks hemsida och betala sina räkningar där, och då behövs inte något inbetalningskort.![]()
Om du tillhör de ca 10% av klubbens medlemmar som fortfarande betalar på det gamla sättet, kan man gå in till ett postombud, hämta ett tomt inbetalningskort, fylla i PGnr 122276-9 samt namn, medlemsnummer och 150 kr och skicka det på det gammeldags sättet.![]()
Faktum var att vi hade fel adress på dig tidigare, men vi har nyligen gjort ett detektivarbete och uppdaterat många felaktiga adresser mha Eniro, och där har vi hittat din nya adress. Så inom kort kommer du att få nya medlemstidningen med ett inbetalningkort för 2008.
Bra va?
Jag skickar in en bunt hundralappar så man slipper oroa sig ett par år framöver.![]()
![]()
Sådär, nu har man betalt in. Du lär märka vilken inbetalning som kom ifrån mig.Andreas skrev:Gör det!John skrev:Läge att skicka in en bunt tusenlappar istället alltså.Andreas skrev: De blir väl för de åren du har missat att betala annars...