okq8-rabatt??

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

Fjuht
Superpostare!

okq8-rabatt??

Inlägg av Fjuht »

Hej, jag undrar om rabatten/återbäringen hos OKQ8 fortfarande gäller jag fick en ansökningsblankett när jag gick med i klubben i dec 2003, jag hade inget jobb då så jag väntade med att skicka in den. Nu har jag fått jobb och undrar om jag kan använda samma blankett eller om jag behöver en ny.

Tack för en trevlig klubb//Jonas :D
Jonas Danielsson
---------------------------------------
Volvo v40 2.0 -97
Volvo 245 -83
Lynx rave 670 -93
http://attitude.mine.nu/bilder/Fjuht/
Postchaffisen
Superpostare!

Re: okq8-rabatt??

Inlägg av Postchaffisen »

Fjuht skrev:Hej, jag undrar om rabatten/återbäringen hos OKQ8 fortfarande gäller jag fick en ansökningsblankett när jag gick med i klubben i dec 2003, jag hade inget jobb då så jag väntade med att skicka in den. Nu har jag fått jobb och undrar om jag kan använda samma blankett eller om jag behöver en ny.

Tack för en trevlig klubb//Jonas :D
Jag skulle anta att dte fortfarande är samma som då. Rabatt är dte iaf. Jag har det...=)
//Markus Mattsson
Gindemo
Lever här på forat...

Inlägg av Gindemo »

Skicka in den lappen du.

Även om OKQ8 har ändrat lite i rabatterna så borde ansökan vara den samma. Det bästa av allt är att klubben får del av det du handlar för.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Sturesson
Medlemsansvarig

Inlägg av Sturesson »

Du kan skicka in den anmälningsblanketten. Men jag tror du har det gamla "avtalet" med lite sämre dieselrabatt. Fast det spelar ingen roll, du kan använda den ändå. Vill du se hur rabatterna ser ut idag kan du kolla under fliken "Erbjudande" på hemsidan.

Mvh Sturesson
Skriv svar