Hemsidan?!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
-
- Legend!
- Kontakt:
Hemsidan?!
Dags att göra nåt åt första sidan!! Det är bättre med en gammal hemsida som uppdateras än en ny som alltid ser likadan ut.
Tycker jag iallafall.
Tycker jag iallafall.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Det finns alltså en webbgrupp??
För ca 2-3 år sen sa jag upp mitt ansvar för att vara regionsombud för mellansverige, det har fortfarande inte ändrats på hemsidan.
Om det finns en webbgrupp (alltså tom. fler än en person) tycker jag det är dags för dom att ta sig i kragen! Det är ju pinsamt att ha en så inaktuell hemsida!
/ Petrus
För ca 2-3 år sen sa jag upp mitt ansvar för att vara regionsombud för mellansverige, det har fortfarande inte ändrats på hemsidan.
Om det finns en webbgrupp (alltså tom. fler än en person) tycker jag det är dags för dom att ta sig i kragen! Det är ju pinsamt att ha en så inaktuell hemsida!
/ Petrus
Petrus
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
-
- Normal postare
- Kontakt:
Jag hade ingen aning om att du har sagt upp dig som regionsombud, då är det inte så lätt att ändra...petnoga skrev:Det finns alltså en webbgrupp??
/ Petrus
Om det nu är så pinsamt, gå inte in där då, eller så får du gärna hjälpa till!
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
Som sagt så läggs alla aktiviteter upp där imån av tid, vilket brukar ske så snart informationen finns, med vissa undantag såklart. Det som är lite tråkigt kan vara utseendet, dock så är det ingenting man skiftar över en kväll, ligger ganska mycket arbete i det. Tanken är väl att det ska ske, men när.... ptja det är ingen som vetReco skrev:Den är ju iuppdaterad senast 29/04-08
Det är väl ingen panik, och inget har ju hänt sen dess.
Eller?
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
Ok! Då vet jag.ERnsT skrev:Som sagt så läggs alla aktiviteter upp där imån av tid, vilket brukar ske så snart informationen finns, med vissa undantag såklart. Det som är lite tråkigt kan vara utseendet, dock så är det ingenting man skiftar över en kväll, ligger ganska mycket arbete i det. Tanken är väl att det ska ske, men när.... ptja det är ingen som vetReco skrev:Den är ju iuppdaterad senast 29/04-08
Det är väl ingen panik, och inget har ju hänt sen dess.
Eller?
Klart jag vill hjälpa till! Men vet inte med vad jag skulle kunna vara till hjälpERnsT skrev:Det är bra med åsikter och lite påtryckningar så det händer någonting, är du dessutom sugen på att hjälpa till så är du mer än välkommen att höra av dig.Carlsson skrev:
Ok! Då vet jag.
Kan inte scprita och designa hemsidor dessvärre. Men jag siktar på att bli en aktiv och trogen medlem, så i framtiden hjälper jag gärna till och ev. modererar lite eller något, där man kan vara till hjälp