En hemgrupp i min församling var nyfikna på om det kommer att bli någon Bibelutdelning eller liknande i år på träffen för dom kände att dom kunnde hjälpa till då.?
så någon som vet någe?
Power Big Meet i västerås Bibelutdelning.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Power Big Meet i västerås Bibelutdelning.
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Hej !
Det trycktes upp 10000 motorbiblar på ett bräde. Motorbibeln är alltså intet som tycks efterhand. Dom 10000 är nu slut. Vad vi gör är att samla in pengar och att planera för ytterligare en tyckning av motorbibeln, men tyvärr kan det inte ske förrän tidigast nästa år.
Det trycktes upp 10000 motorbiblar på ett bräde. Motorbibeln är alltså intet som tycks efterhand. Dom 10000 är nu slut. Vad vi gör är att samla in pengar och att planera för ytterligare en tyckning av motorbibeln, men tyvärr kan det inte ske förrän tidigast nästa år.
Håller mig till ytterligheterna - Land Rover Discovery / PWR Seven
Tycker gott o väl att man kan dela ut "vanliga" biblar annars. Det måste ju inte vara en bil på framsidan och lukta dieselrök om den för att dom ska läsa den. Tror att framsidan på boken har minde betydelse än vi tror... Bara en liten tanke i alla fall. Tycker verkligen att ni ska dra ihop nått om det är några som är sugna och har intresse för det. Bjud på fika, städa, skjutsa folk, dela ut glass klipp gräs eller vad som helst som är en god gärning... var medmänsikor helt enkelt och om det sedan blir så att ni får möjlighet att dela ut en bibel till någon av dessa människor som ni hjälper så tror jag som sagt att det inte spelar så stor roll hur den ser ut... underskatta inte Gud....
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige
MINA BILDER
MINA BILDER