medlems kort

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

frode
Postare

medlems kort

Inlägg av frode »

Jag undrar om det kommer något medlemms kort snart, såg att en del hade fått det när vi var på anderstorp och "lekte". vill oxå fråga om det kommer ett inbetalningskort när det är dax att betala för "nästa" år/säsong. Väntar på svar.
tveka aldrig, GASA !!!
bmw 540-98
honda crx -89
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Om du får medlemskortet snart beror på om och när du betalade årets medlemsavgift. De som betalade i tid fick sitt kort i första utskicket medan de som betalat sent kommer i nästa utskick. Det är vår medlemsansvarige som gör detta.

Inbetalningskortet för 2006 kommer med en medlemstidning till våren.
Andreas Ekslätt
jernis
Megapostare!

Inlägg av jernis »

Andreas skrev:Om du får medlemskortet snart beror på om och när du betalade årets medlemsavgift. De som betalade i tid fick sitt kort i första utskicket medan de som betalat sent kommer i nästa utskick. Det är vår medlemsansvarige som gör detta.

Jag betalade i Mars men har inte fått nåt kort.... :confused: När ska man betala för att betala i tid för respektive år??
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

jernis skrev:
Andreas skrev:Om du får medlemskortet snart beror på om och när du betalade årets medlemsavgift. De som betalade i tid fick sitt kort i första utskicket medan de som betalat sent kommer i nästa utskick. Det är vår medlemsansvarige som gör detta.

Jag betalade i Mars men har inte fått nåt kort.... :confused: När ska man betala för att betala i tid för respektive år??
Se PM
Andreas Ekslätt
Skriv svar