Om man inte betalat?

Här kan du ställa frågor riktade direkt till styrelsen. Du måste vara registrerad som användare för att kunna skriva här.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse

Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Om man inte betalat?

Inlägg av Samuel Lindkvist »

En fråga ang. medlemsskap och sånt.
Jag har inte fått något nytt medlemskort eller medlemstidning på jättelänge. Det kan ju bero på olika anledningar. Tex att jag inte betalat medlemsavgiften. Då jag inte varit så aktiv detta året av olika anledningar. Så har jag inte reflekterat över om jag betalat eller ej, och om jag inte hade hängt här på forumet så hade jag ju heller ej vetat att det har kommit ut tidningar och medlemskort jag missat.

Så nu i dessa dagar när man ska anmäla sig till oktoberfesten, bilorientering och gokart och allt vad det är så kan jag ju inte göra det då jag "inte fått" informationen. Nu är det inga problem för mig då jag har koll på vad som händer. Men ibland undrar jag/ni varför det inte kommer så mycket folk på endel träffar!

OK! betalar man inte medlemsavgiften så kanske det blir svårt. Men jag kan tänka mig att många sitter i samma sits som jag nu gör. Jag vet inte om jag betalat för 2005. Men låt oss säga att jag inte gjort det. Isåfall har jag gått runt och trott att jag har betalat och allt är frid och fröjd ända tills jag upptäcker att jag missat massa kul.

Och nu till frågan! Borde man inte få en påminnelse så man får en chans att betala och få ta del av allt ni har att erbjuda?

Som sagt så är det inga problem för mig då jag känner många och vet "vad som händer" men alla andra? Det försvinner ju massvis med medlemmar succesivt på detta sätt.

Har ni tänkt på detta och isåfall hur ska det lösas?
Om det nu är så att jag inte betalat så vill jag härmed ha en påminnelse så att jag kan fortsätta vara med i denna fantastiska klubb.

Mvh
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Hej hej,

Jo såhär är det.
Vi skickade ut en medlemstidning innan sommaren som innehöll ett inbetalningskort och program för sommaren. Programmet fram tills nu helt enkelt.
Sedan dess har det inte kommit nån tidning. Men just nu så jobbas det på en ny tidning. I den så kommer all info om orientering, fest och gokart med.
Där kommer också en påminnelse till de som inte betalt avgiften. Så om man betalade förra året,men inte gjort det än i år så får man alltså denna tidningen också.

Sen så har vi släppt lite info om kommande aktiviteter på hemsidan innan de kommer ut i tidningen. Men det är bara för att ge lite extra tid för ryktet att sprida sig och för att ni som läser här ska få reda på det så fort som möjligt.
Men målet med medlemstidningen är ju att info om alla träffar ska stå med där. Så man inte ska vara beroende av att titta på hemsidan för att få se allt som händer.

Nu finns det ju ett undantag till det, och det är helgens träff i Vara.
Men den bokades inte förrän efter vår-numret gick ut, och den är innan höst-numret kommer. Tyvärr.

Helst hade man ju sett att det kom ut tidningar oftare. Men tyvärr är det inte så lätt när ingen har klubben som heltidsjobb.
Bäst sätt att få information är helt klart att hänga med i det som händer i forumet.
Men vi hoppas att vi täcker upp resten ganska bra med medlemstidningen.
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Skriv svar