Shop
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Shop
Vart kan man läsa om alla grejer som finns att köpa. Jag menar lite mer om material, färger, storl mm.
Finns tex ingen shop på hemsidan
Finns tex ingen shop på hemsidan
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Men ditt FEL är det väl ändå inte? Eller är det så du känner?danne skrev:Som allt annat så är det mitt fel. Shoppen är NÄSTAN helt klar, man jag hinner inte med.

Du får säga till om det är nåt nån annan kan hjälpa till med. Det kanske är folk som är villiga att hjälpa till om dom bara visste vad som finns att ta tag i.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Eftersom det behövs en shop så tog jag på mig att göra den, men jag hinner inte med riktigt. Alltså är det mitt fel att den inte är klar.Lotus Samuel skrev:Men ditt FEL är det väl ändå inte? Eller är det så du känner?danne skrev:Som allt annat så är det mitt fel. Shoppen är NÄSTAN helt klar, man jag hinner inte med.![]()
Du får säga till om det är nåt nån annan kan hjälpa till med. Det kanske är folk som är villiga att hjälpa till om dom bara visste vad som finns att ta tag i.
Hjälp behövs med hemsidan, det har vi påpekat innan, men responsen har inte varit så stor.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
-
- Legend!
Det var pga detta som jag började med en shop. Jag är ansvarig för utskick av prylarna, och det är en mardröm att reda ut logistiken när det kommer mail, telefonsamtal, brev, mm med beställningar.Anders Toll skrev:Behövs det en shop då? Verkar mycket jobb för få saker. Räcker det inte med en lista som finns i klubbbladet (ja, rättstavat!) som finns på hemsidan och en mailadress alt telefonnummer till den som har hand om försäljningen?
[Daniel Lindmark]
Html är den lilla biten. Det som krävs är databaskunskap (mySql) och Php.Ando skrev:Finns det ingen vänlig själ som vet hur man gör en shop och har tid som kan göra den åt danne? Är det väldigt avancerat danne eller krävs det bara lite kunnande inom html etc. ?
[Daniel Lindmark]
-
- Legend!
Aha, nu ser jag sambandet.danne skrev:Det var pga detta som jag började med en shop. Jag är ansvarig för utskick av prylarna, och det är en mardröm att reda ut logistiken när det kommer mail, telefonsamtal, brev, mm med beställningar.
PHP och MYSQL är lätt men precis som du skriver tar det tid att få ihop det... och den tiden har inte jag heller.