Vi är ju då och då ute och besöker olika ungdomsgrupper och berättar om klubben. Vi har haft samma saker nu i några år och det skulle vara kul att se om det finns lite nya idéer.
För er som inte varit med på någon sådan här träff så har vi kört, nummerplåtsmemory, byta hjul på ett nav, konbana med moped/minimoto, rulla personer i traktordäck. Sedan har vi berättat lite om klubben och om motorbibeln.
Om ni har någon ny grej så tar vi gärna in förslag.
För er som inte varit med på någon liknande träff så har ni missat något! Ta chansen och häng på nu framöver när det blir tonårsbesök.
MVH Tunga Hörnet
Tonårskvällar med besök av Attitudemotorclub
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Tonårskvällar med besök av Attitudemotorclub
David Nordquist
Team Tomtabacken
Team Tomtabacken
-
- Postare
- Kontakt:
Riktigt bra grej detta i gör tycker jag.
Man kanske kan slänga in lite folk i en bilstereodunk bil (Med hörselkåpor så klart).
Man kanske kan slänga in lite folk i en bilstereodunk bil (Med hörselkåpor så klart).
Touched by the hands of God
www.blekingebilradio.se
"Då min vrede vällde fram, dolde jag ett ögonblick mitt ansikte för dig, men med EVIG NÅD vill jag nu förbarma mig över dig, säger Herren, din återlösare. /Jesaja 54/8"
www.blekingebilradio.se
"Då min vrede vällde fram, dolde jag ett ögonblick mitt ansikte för dig, men med EVIG NÅD vill jag nu förbarma mig över dig, säger Herren, din återlösare. /Jesaja 54/8"
-
- Klubbordförande
-
- Klubbordförande
Det prövade jag ju på emmaboda... Har man skalstolar med så börjar det bli jobbigt. Ska vi sen ut ur bagaget på din bil så börjar det bli riktigt avancerat...Jakob skrev:krypa genom en bur skulle ju kunna vara ett moment.
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!