Vi har förlorat en medlemsregistrering den 25/3 på grund av en servercrash. Vi ber om ursäkt och ber den som skickade in sin ansökan det datumet att göra en ny ansökan.
/Axel Byrmo
Medlemsansvarig
Vi har förlorat en medlemsregistrering den 25/3
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
-
- Klubbordförande
Vi har förlorat en medlemsregistrering den 25/3
/Axel Byrmo
-------------------------------------------
Har haft ett fordon med 1hk / kg!!
-
- Klubbordförande
Dig har jag som sagt med i listan. Har fortfarande inte fått igång etikettskrivaren men det jobbas på det!Carlsson skrev:Jag blev medlem 22/3 så jag antar att det inte gäller mig?
(Hade varit najs med medlemskort innan Uråsa)
/Axel Byrmo
-
- Megapostare!
-
- Klubbordförande
Dig var det jag skulle kontakta med ja...!sonatarctica skrev:Skickade in min betalning den 25 mars, 200 kr.
Kan det vara jag som är den missade länken?
MVH// Thomas Andrén
Det är inte din anmälan som försvunnit för du hade bara betalat in 200 kr till plusgirot och märkt med namn och mail om jag minns rätt va? Jag skulle behöva alla uppgifter från dig så jag kan skriva in dig i listan. (Du kan kolla på hemsidan vad man ska fylla i och skicka det i ett pm till mig)
Den riktiga metoden för att bli medlem är ju att fylla i formuläret på hemsidan. Då kommer det ett mail till mig med alla uppgifter. (ett sånt mail har jag alltså som jag inte kommer åt att öppna) När jag skapat ett nytt medlemsnr och fyllt i uppgifterna så skickas det ett mail till medlemen med dennes medlemsnr och plusgironr.
För tillfället så sköts inte detta med automatik utan medlemsansökan kommer som kod till webansvig istället och sen till mig.
Grunden för det automatiska mailet försvann även den i crashen så om någon ny medlem har kvar det mailet så skulle jag gäna ta emot en kopia via pm. Jag minns inte riktigt hur mailet var utformat så nu skrev jag ihop ett förenklat så man får betalningsuppgifterna i alla fall.
/Axel
/Axel Byrmo