Ny medlemstidning och medlemsavgift
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen, Styrelse
Ny medlemstidning och medlemsavgift
Inom kort kommer ni att få den nya medlemstidningen i brevlådan.
Tyvärr så användes inte den senaste versionen av medlemslistan vid tryckningen vilket innebär att vissa adresser kan vara fel. Om du fått en tidning med fel adress (eller inte fått någon alls) så kan du kontakta vår medlemsansvarige och kolla så att vi har rätt adress till dig.
I tidningen står det att Johan Westerlind är medlemsansvarig vilket han INTE är längre. Numera är Caroline Knutsson medlemsansvarig så det är till henne man ska anmäla adressändringar. Hon har mailadressen:
medlemsreg@attitudemotorclub.com och tele nr: 070-5677352
På inbetalningskortet (för er som fick det) står det "medlemsavgift 2005", men det ska självklart vara 2006!
Glöm nu inte att betala medlemsavgiften senast den 30/6 och skriv på namn och medlemsnummer när du betalar!!
Trevlig läsning!
Tyvärr så användes inte den senaste versionen av medlemslistan vid tryckningen vilket innebär att vissa adresser kan vara fel. Om du fått en tidning med fel adress (eller inte fått någon alls) så kan du kontakta vår medlemsansvarige och kolla så att vi har rätt adress till dig.
I tidningen står det att Johan Westerlind är medlemsansvarig vilket han INTE är längre. Numera är Caroline Knutsson medlemsansvarig så det är till henne man ska anmäla adressändringar. Hon har mailadressen:
medlemsreg@attitudemotorclub.com och tele nr: 070-5677352
På inbetalningskortet (för er som fick det) står det "medlemsavgift 2005", men det ska självklart vara 2006!
Glöm nu inte att betala medlemsavgiften senast den 30/6 och skriv på namn och medlemsnummer när du betalar!!
Trevlig läsning!
Andreas Ekslätt
-
- Legend!
- Kontakt:
Börja med o skriv vad du heter så kan vi försöka ta reda på varför...ERnsT skrev:jag har fortfarande inte sett röken av någonting ifrån attitudemotorclub är ju snart ett halvår sedan jag blev medlem....ERnsT skrev:undrar det samma, fast jag betalade under elmia...JAC skrev:Får jag mina grejer samtidigt som tidningen? Jag betalte över internätet för nån månad sen eller nåt...
Eller skicka ett PM till mig eller Caroline Knutsson..
Andreas Ekslätt