Tja!
Jag har en volvo med m90 låda på. nu e detta kanske fel ställe att lägga upp denna tråden men men.
I alla fall så ska jag byta växelspaksknopp, men kan inte få bort den gamla. vill spara den gamla.
Är det någon som lyckats utan att pajja orginalet? denna knoppen sitter oxå på bla nyare 940,850,960,s90 och den gamle v70in.
Är det någon större fara med att korta växelspaken? det en ju en m90 menar jag:P
vore glad för hjälp :)
MVH David
Volvo - M90 lådan
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Du är i rätt forumdel nu.David_g skrev:visst.. det e fixat men hur katten gör man för att radera denna tråden?ERnsT skrev:Flyttar till rätt forumsdel
Det är en teknikfråga inte ett projekt. Även om det kan vara ett projekt i sig.

För att svara på din fråga: Jag har aldrig haft nån Volvo med M90-låda men går det inte spräcka knoppen?
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
jo det går nog men jag skulle gärna vilja spara knoppen. jag tycker att man alltid ska spara orginalet utifall att....Daniel Båge skrev:Du är i rätt forumdel nu.David_g skrev:visst.. det e fixat men hur katten gör man för att radera denna tråden?ERnsT skrev:Flyttar till rätt forumsdel
Det är en teknikfråga inte ett projekt. Även om det kan vara ett projekt i sig.
För att svara på din fråga: Jag har aldrig haft nån Volvo med M90-låda men går det inte spräcka knoppen?
Vad jag har erfarit från andra som har 850/V70 med M56-lådan så sitter knoppen väldigt dumt. Här är en som bytt, med bilder.