Mitsubishi GT3000
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Mitsubishi GT3000
Är det en bra bil? Nån som vet? Är lite sugen om jag hittar nån..
Är det nån som vet om dodge stealth är exakt samma bil? vad skilljer egentligen mer än lite små detaljer? Verkar vara en hyfsad bil i alla fall.. Dom ville ha 7000 i försäkring på helåret för en privat importerad.. Kan väl inte vara så farligt för en bil med mer än 300Hp ?
Kan inte logga in längre som JanOlov.. har jag gjort nått fel tro?
Kan inte logga in längre som JanOlov.. har jag gjort nått fel tro?
...
vad gäller Dodge Stealth och 3000GT så e det i stort sett exakt samma bil..men se till att du får turbon o inte den utan..*hehehe*
3000GT finsn att köpa i sverige från ca 130 000 och uppåt...de tidigare årsmodellerna billigast så klart*S*En kompis till mig köpte en 93:a för 129 som desutom var lite trimmad...går som ett troll:-)
fina bilar....det e ju Mitsubishi
3000GT finsn att köpa i sverige från ca 130 000 och uppåt...de tidigare årsmodellerna billigast så klart*S*En kompis till mig köpte en 93:a för 129 som desutom var lite trimmad...går som ett troll:-)
fina bilar....det e ju Mitsubishi

http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=D72A2493C504A8
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=C8150BB0F148E3
Lite dyra i mitt tycke men....jaja...tänkte bara visa dem i alal fall
http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?id=C8150BB0F148E3
Lite dyra i mitt tycke men....jaja...tänkte bara visa dem i alal fall
-
- Gör inte annat än skriver...
-
- Normal postare
kolla vad delarna kostar. Saker och ting går ju sönder på alla bilar. Känns som om allt är special småserietillverkade delar så det skulle kunna vara dyrt.
Men en bra högfartstourer är det nog allt, ingen banracer kanske med den höga vikten(sumobrottare).
Närmsta en Skyline GTR man kommer i Sverige utan pappersarbete iallafall.
Men en bra högfartstourer är det nog allt, ingen banracer kanske med den höga vikten(sumobrottare).
-
- Legend!
- Kontakt:
Tyvärr så vet han nog redan att delarna kostar mycket. Tyvärr.Karlsson (AudiSport) skrev:kolla vad delarna kostar. Saker och ting går ju sönder på alla bilar. Känns som om allt är special småserietillverkade delar så det skulle kunna vara dyrt.
Tråkigt när saker å ting går sönder

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
men det är ju värt att kolla hur mycket. Allt är ju relativt. T.ex. tyckte jag att s2 delar var dyra men ferrari delar är ju ännu dyrare.
Rättelse: Det är iofs kanske inte småseriekomponter redigt som jag sa utan jag menade att det importeras i små serier. Få verkstäder har nog delar på hyllan.
Finns nog en hel del bilar i både japan och usa så det borde gå att får fram mycket grejor till dem. Trim och sånt då. Men frakten gör väl sånt dyrt också.
Rättelse: Det är iofs kanske inte småseriekomponter redigt som jag sa utan jag menade att det importeras i små serier. Få verkstäder har nog delar på hyllan.
Finns nog en hel del bilar i både japan och usa så det borde gå att får fram mycket grejor till dem. Trim och sånt då. Men frakten gör väl sånt dyrt också.
det finns en överenskomelse mellan den japanska staten och biltillverkarna att inte ha mer än 280hk.ThyLegionsCome skrev:286Hk i papprena men nästan 300 i "real-Life", hörde det av en polare som tajt hem en sådan, bara för att vid 287 går nån slags gränsjävel för tullen så då blir det dyrare...
Men det brukar ju fuskas lite med.