Mitsubishi GT3000
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Sug på den här då, Toyota Supra har ju 330 hk. Gäller det även i Japan? Har Toyota fjäsk hos farbror staten ( som för övrigt sitter i samma båt som kapitalet )? Nissan Skyline har som alla andra uppgiven effekt på 286 hk. Snarare 320 på riktigt. Knepigt.
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Normal postare
En polare hade vart och provkörd en som han var lite intresserad av, och jag känner en som har en 3000GT, han säger att den är svin bra
men polaren som för övrigt kör Ford Probe, versionen med 6:an i, tyckte att bilen var som en gammal sladdrig corvette i kurvorna, ingen vidare bil så tyckte han...men den gick tydligen vääldigt bra på raka vägen =)
kan ju dock vara roligt att ösa igenom kurvorna oxå...
men det är ju vad han sa, jag har ju själv inte kört nån.
Fyrhjulsstyrd?, menar du inte Fyrhjulsdriven?
men polaren som för övrigt kör Ford Probe, versionen med 6:an i, tyckte att bilen var som en gammal sladdrig corvette i kurvorna, ingen vidare bil så tyckte han...men den gick tydligen vääldigt bra på raka vägen =)
kan ju dock vara roligt att ösa igenom kurvorna oxå...
men det är ju vad han sa, jag har ju själv inte kört nån.
Fyrhjulsstyrd?, menar du inte Fyrhjulsdriven?
Merciless Racing
Jag vet inget om bilen i det här fallet, men det är inte omöjligt att den är fyrhjulsstyrd. Vet att det finns en Mazda 323 som är fyrhjulsstyrd.ThyLegionsCome skrev: Fyrhjulsstyrd?, menar du inte Fyrhjulsdriven?
Det är ju inte mycket det styr bak, ganska lite! Men det ska göra mycket för väghållningen.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Det gör den nya 9-3:an också, fyrhjulsstyrd alltså.Gindemo skrev:Jag vet inget om bilen i det här fallet, men det är inte omöjligt att den är fyrhjulsstyrd. Vet att det finns en Mazda 323 som är fyrhjulsstyrd.ThyLegionsCome skrev: Fyrhjulsstyrd?, menar du inte Fyrhjulsdriven?
Det är ju inte mycket det styr bak, ganska lite! Men det ska göra mycket för väghållningen.
Tänkte på en grej idag:
Hur funkar fyrhjulsstyrning? Är det som på en framhjulsdriven bil, att det är knutar?
Det måste det väl vara om bilen oxå är fyrhjulsdriven....?Ando skrev:Tänkte på en grej idag:
Hur funkar fyrhjulsstyrning? Är det som på en framhjulsdriven bil, att det är knutar?
Annars går det nog att lösa på flera olika sätt.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
-
- Normal postare
http://www.server4u.com/mitsu/3000gt.htm
Kolla gärna på den länken! där står en del! Den har styrning på bakhjulen, men bara över 50 Km/h dom vrider sig ju inte så där mycket som framhjulen förståss.. men en del i alla fall!
Kolla gärna på den länken! där står en del! Den har styrning på bakhjulen, men bara över 50 Km/h dom vrider sig ju inte så där mycket som framhjulen förståss.. men en del i alla fall!
ThyLegionsCome skrev:En polare hade vart och provkörd en som han var lite intresserad av, och jag känner en som har en 3000GT, han säger att den är svin bra
men polaren som för övrigt kör Ford Probe, versionen med 6:an i, tyckte att bilen var som en gammal sladdrig corvette i kurvorna, ingen vidare bil så tyckte han...
Han har nog inte kört en gammal corvette i nån kurva om han kommer med ett sånt uttalande...

-
- Normal postare