misständer

Frågor om teknik.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

iceman
Styrelseledamot
Kontakt:

Inlägg av iceman »

Emil C skrev: Alltså de är ju mer som den blurrar eller 4taktar som mopederna brukade göra ni vet 8) Men va kan de vaa? :confused:
det där låter väldigt bekant!! presic så lät min i början!! troligtvis hade jag en lite skada på kablen då.. som senare gjorde att den blev som den blev..
Volkswagen Golf Sportkombi R-line 2018 - bruksbil
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
Emil C
Megapostare!

Inlägg av Emil C »

iceman skrev:
Emil C skrev: Alltså de är ju mer som den blurrar eller 4taktar som mopederna brukade göra ni vet 8) Men va kan de vaa? :confused:
det där låter väldigt bekant!! presic så lät min i början!! troligtvis hade jag en lite skada på kablen då.. som senare gjorde att den blev som den blev..
O de va kabeln då ja? men din höll på så hela tiden el? på min kommer det o går ju
Emil Stenvall

Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
iceman
Styrelseledamot
Kontakt:

Inlägg av iceman »

Emil C skrev:
iceman skrev:
O de va kabeln då ja? men din höll på så hela tiden el? på min kommer det o går ju
ja det var kabeln då!! när det började så kom det ibland.. vissa tilfälllen gick han felfritt men ibland gick han som att han 4-taktade som du säger att din också gör..
Volkswagen Golf Sportkombi R-line 2018 - bruksbil
Volvo V40 D2 2015 - Såld
Volvo S60 2.4 2005 - Såld
Volvo 850 2,5S 1996, the red Pearl - Såld
Volvo 740 GLT 16V 1988 - Skrotad
Emil C
Megapostare!

Inlägg av Emil C »

Jaha då ska man väll berätta vad man gjort, lika mycket som man själv vill att andra berättar!!
Jaha, då så har jag bytt olja, filter o tändstift. Allt såg fräsch ut tills!, ja kom till fördelarlocket! Som bilden visar så, vet ja väll kanske inte om fett hör hemma just här 8) Så ja rengjorde, nee ja bara skojar ja satte dit en ny även om man är smålänning :lol: Den hade lite sprickor i sej med o nu verkar den går redigt så nu ska bara extraljusen på sen är hon redo för ORIENTERIIING :D :drive: :banana:

Bild
Emil Stenvall

Bmw M3 -02
Bmw 325i touring -03
Vw passat 1.8t -04
Vw golf mk1 cabriolet -89
Volvo 940 -95
Volvo 244 -75 rensad+sittastillstol
Toyota Starlet -82 (rwd) såld;(
Knigth Rider
Deluxpostare!

Inlägg av Knigth Rider »

Roligt att höra o se att du fått igång Vinteråket. :thumbsup: :D
Martin Fåglefelt
Gör inte annat än skriver...

Inlägg av Martin Fåglefelt »

Emil C skrev:Jaha då ska man väll berätta vad man gjort, lika mycket som man själv vill att andra berättar!!
Jaha, då så har jag bytt olja, filter o tändstift. Allt såg fräsch ut tills!, ja kom till fördelarlocket! Som bilden visar så, vet ja väll kanske inte om fett hör hemma just här 8) Så ja rengjorde, nee ja bara skojar ja satte dit en ny även om man är smålänning :lol: Den hade lite sprickor i sej med o nu verkar den går redigt så nu ska bara extraljusen på sen är hon redo för ORIENTERIIING :D :drive: :banana:

Bild
ett sånt lock har jag ett nytt liggande hemma... undrar varför?
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04

tel. 0725-423500
Skriv svar