Körde med högtrycken på den och då lossade ena hörnet, vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Någon som har någe bra sätt att fästa den igen? någe lim eller plastspackel eller så?
Is spoilern lossade
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Is spoilern lossade
Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Legend!
- Kontakt:
Re: Is spoilern lossade
Utan att vara säker på vad du menar trots att jag har läst meningen ett antal gånger nu (det fattas inte nåt ord eller nåt? Jag kan ju vara överhettad i hjärnan med) så rekomenderar jag glasfiberspacklet från Plastic Padding. Ta det utan glasfiber i om du ska ha en snygg yta på spacklet.Neider skrev:...vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Lycka till!

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Tack för det svaretDaniel Magnusson skrev:Utan att vara säker på vad du menar trots att jag har läst meningen ett antal gånger nu (det fattas inte nåt ord eller nåt? Jag kan ju vara överhettad i hjärnan med) så rekomenderar jag glasfiberspacklet från Plastic Padding. Ta det utan glasfiber i om du ska ha en snygg yta på spacklet.Neider skrev:...vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Lycka till!

Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstog

Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.
-
- Legend!
- Kontakt:
Ja norrlännska är konstigt.Neider skrev:Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstogså vi kör på överhettad hjärna
eller så är det bara västmanländskan som är svår att fatta

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Daniel Magnusson skrev:Ja norrlännska är konstigt.Neider skrev:Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstogså vi kör på överhettad hjärna
eller så är det bara västmanländskan som är svår att fatta

Cheva Tahoe-99
Dodge -39 Pickup Ratrod.
Dodge -39 Pickup Ratrod.