Is spoilern lossade

Frågor om teknik.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Is spoilern lossade

Inlägg av Neider »

Körde med högtrycken på den och då lossade ena hörnet, vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Någon som har någe bra sätt att fästa den igen? någe lim eller plastspackel eller så?
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Ingen som har några ideer?
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Re: Is spoilern lossade

Inlägg av Daniel Båge »

Neider skrev:...vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Utan att vara säker på vad du menar trots att jag har läst meningen ett antal gånger nu (det fattas inte nåt ord eller nåt? Jag kan ju vara överhettad i hjärnan med) så rekomenderar jag glasfiberspacklet från Plastic Padding. Ta det utan glasfiber i om du ska ha en snygg yta på spacklet.

Lycka till! :up:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Daniel Magnusson skrev:
Neider skrev:...vissade sig att någon "spacklat" en sidan på plats för fästet är sönder.
Utan att vara säker på vad du menar trots att jag har läst meningen ett antal gånger nu (det fattas inte nåt ord eller nåt? Jag kan ju vara överhettad i hjärnan med) så rekomenderar jag glasfiberspacklet från Plastic Padding. Ta det utan glasfiber i om du ska ha en snygg yta på spacklet.

Lycka till! :up:
Tack för det svaret :thumbsup: nu skall den lackas och sedan på innan helgen så den känns räsigare :D

Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstog :P så vi kör på överhettad hjärna :mhihi: eller så är det bara västmanländskan som är svår att fatta :)
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Daniel Båge »

Neider skrev:Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstog :P så vi kör på överhettad hjärna :mhihi: eller så är det bara västmanländskan som är svår att fatta :)
Ja norrlännska är konstigt. :think2:
För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Neider
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Neider »

Daniel Magnusson skrev:
Neider skrev:Och om meningen du ej fattade så fick en på jobbet läsa den och han förstog :P så vi kör på överhettad hjärna :mhihi: eller så är det bara västmanländskan som är svår att fatta :)
Ja norrlännska är konstigt. :think2:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Cheva Tahoe-99

Dodge -39 Pickup Ratrod.
Skriv svar