Bilder?

/Mae
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Undrar med lite hur snabba folk var.Mae skrev: Vem körde snabbast?
Var det någon som inte kunde köra Pga för högt motorljud?
Jag tyckte den gick bra efter vad det är. En skrothög. Jag har nog inga tider och varje gång jag körde var det nästan ingen annan ute på banan så jag har inget direkt att jämföra med hur snabbt det gick.Mae skrev:Gick Peggen bra annars?
Den väger 990 enligt protokollet. Missade ju vägningen på hemvägen.BMW Samuel skrev:Anders,
Vet du va bilen väger?
Det är väl 1.6:an du har va? Om jag inte har fel så är det la ca 110hk i dom. Borde ju räcka till om den inte väger så mycket.
Jag e ju klart imponerad av Oscars Swift. Den har ju 100 friska under huven o väger som en moppe ungefär. Den hängde ju på M3 E36:an i varv efter varv o kostade lika mycket lika mycket som ett oljebyte på den. (sen går de bilarna inte att jämför riktigt... men men)
Kul med små snabba billiga bilar.
Jag tror med Samuel var snabbast.Corsa Henke skrev:jag mätte ett varv, det låg på 1,10.
Annars tror jag lotus samuel var snabbast, han körde väll på1,05
Om jag va snabbast eller ej vet jag inte, men jag släppte alltid av på gasen och rullade typ halva rakan pga kass kylare då. Jag ska skaffa riktig tidtagningutrustning tills nästa gång. Det måste gå att åka 1min blankt när en formel1 bil från 70talet åker 1.27 dubbla sträckan. 1.02 borde väl gå att åka med lite modifieringar.BMW Samuel skrev:Jag tror med Samuel var snabbast.Corsa Henke skrev:jag mätte ett varv, det låg på 1,10.
Annars tror jag lotus samuel var snabbast, han körde väll på1,05
Men samma kille som mätte Samuel mätte mej till 1.01. Han kanske var full
Nä, men jag tror han hade tider på 1.05 0 1.06 på andra varv på mej med.
Va vet jag, jag körde ju bil, då har man inte tid med att hålla på med tidtagarur.
Allvarligt!!! En audi kan inte åka på 58s hur ombyggd den än är. Vem tog tiden?Corsa Henke skrev:Jag var där och kollade i onsdags, då var det en rejält ombyggd audi som pressade runt på 58s. Hjulen var runt 20" och bromsskivorna fyllde upp utrymet innanför.....Vill ha