Vallåkraträffen 2002!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Vallåkraträffen 2002!
Hej! Då var det snart dags för vallåkraträffen 2002.
Jag fick ju i uppdrag på styrelesmötet 3/3 att ta reda på lite om att ställa ut med klubben på vallåkraträffen.
Jag har nu fått svar från Per Östman och det kostar inget att ställa ut.
Nedan följer några rader från mailet
Det kostar inget för klubben. Förare har fri entré, övriga 100 kr.
Men jag vill att du eller någon i klubben markerar den yta Ni behöver för Era bilar / tält etc. Med staket / rep eller liknande, Redan under fredagen eller lördagen då innan 11.00.
Ta kontakt med mig när Ni kommer.
Bilsport delar ut pris till bästa bilklubb. Prisutdelning söndag 16.00.
Läs gärna mera på www.vallakratraffen.com
-------------------------------------------------------------------------------------
Mvh Marcus
Jag fick ju i uppdrag på styrelesmötet 3/3 att ta reda på lite om att ställa ut med klubben på vallåkraträffen.
Jag har nu fått svar från Per Östman och det kostar inget att ställa ut.
Nedan följer några rader från mailet
Det kostar inget för klubben. Förare har fri entré, övriga 100 kr.
Men jag vill att du eller någon i klubben markerar den yta Ni behöver för Era bilar / tält etc. Med staket / rep eller liknande, Redan under fredagen eller lördagen då innan 11.00.
Ta kontakt med mig när Ni kommer.
Bilsport delar ut pris till bästa bilklubb. Prisutdelning söndag 16.00.
Läs gärna mera på www.vallakratraffen.com
-------------------------------------------------------------------------------------
Mvh Marcus
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag vet! Vad jag menar är att jag inte har en en hel klubbmonter själv.
Ser ju lite fånigt ut. Jag har snackat lite med Maccan om Vallåkra och blir det ingen officiell klubbmonter så kan man ju lägga lite info om klubben runt/på bilen.
Jag tycker att vi skall ha en stor monter på Vallåkra. Finns det ingen som ställer upp?
Ser ju lite fånigt ut. Jag har snackat lite med Maccan om Vallåkra och blir det ingen officiell klubbmonter så kan man ju lägga lite info om klubben runt/på bilen.
Jag tycker att vi skall ha en stor monter på Vallåkra. Finns det ingen som ställer upp?
Om det nu är två dagar. Varför står det då så här på deras hemsida?BMW Samuel skrev:Det borde ju va lite lättare o kunna komma dit nångång nu i år när det är två dagar. (Tror inte det var varit det innan va?)
"Insläppet öppnar söndag morgon 06.00 på Enoch Thulins flygplats 2 km söder Vallåkra mot Landskrona. Alla förare + utställningsbilar = gratis entré. Fritt inträde även för barn under 15 år. Vuxna 100 kr Jury-bedömning av bilar 09.00-15.00. Prisutdelning 16.00."
Med förra Bilsport så fick man en liten vallåkra-tidning.Mae skrev: Om det nu är två dagar. Varför står det då så här på deras hemsida?
"Insläppet öppnar söndag morgon 06.00 på Enoch Thulins flygplats 2 km söder Vallåkra mot Landskrona. Alla förare + utställningsbilar = gratis entré. Fritt inträde även för barn under 15 år. Vuxna 100 kr Jury-bedömning av bilar 09.00-15.00. Prisutdelning 16.00."
Där står det på framsidan: "17-18 augusti..... i år 2 dagar" mm mm
Överst på deras hemsida står det också 17-18. Går man sen in och tittar på tidsschemat så står det även där 17-18.
I mailet som Mae fick från dom står:
I mailet som Mae fick från dom står:
Härmed bevisat att det är två dagar......Redan under fredagen eller lördagen då innan 11.00...
...Prisutdelning söndag 16.00...
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."