Tragisk kille?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Funderade på en liten detalj i det eminenta utskicket. Broder Sturesson skrev nåt om en fotograf som hade en kanske lite annorlunda bild av oss kristna. Ska man då kalla stackarn för "en klart tragisk kille"? Är det inte så att det är hans uppfattning som är tragisk? Kan man såga en mänska bara för att han/hon/den har en annan uppfattning? Vems fel är det att vissa har en annorlunda bild av kristna? Låter jag som min morsa? Är det nån mer som har tänkt på´t? Är alla som inte delar vår uppfattning tragiska? Ta inte illa upp Sturesson, resten var bra!
-
- Legend!
- Kontakt:
Det var väldigt shysst måste jag säga. Jag hade inte haft så jätte mycket emot o betala dubbelt men det är ju skönt om man slipper. dt är ju jul snart o så liksom...
Lyckades få fram bladet nu. så nu förstår jag. Dom flesta undgomar har en väldigt konstig bild av kristan överhuvudtaget så jag måste säga att det är extremt viktigt att såna här sammanslutningar syns där det är mycket folk som inte är kristna. O det brukar ju inte vara så jätte många på dessa bilträffar vad jag har förståt i alla fall. Sen kan man ju tycka att det är dålig sitl o bete sig på ett arrogant o otrevligt sätt.
Sedan vill jag bara säga att det som "motorpastorn" hade skrivit var extremt bra. Skönt att det finns folk som kan få ner det som är så stort så att till och med jag kan förstå det...
Lyckades få fram bladet nu. så nu förstår jag. Dom flesta undgomar har en väldigt konstig bild av kristan överhuvudtaget så jag måste säga att det är extremt viktigt att såna här sammanslutningar syns där det är mycket folk som inte är kristna. O det brukar ju inte vara så jätte många på dessa bilträffar vad jag har förståt i alla fall. Sen kan man ju tycka att det är dålig sitl o bete sig på ett arrogant o otrevligt sätt.
Sedan vill jag bara säga att det som "motorpastorn" hade skrivit var extremt bra. Skönt att det finns folk som kan få ner det som är så stort så att till och med jag kan förstå det...