En BMW till...
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
En BMW till...
Har ju glömt att meddela att jag köpt en BMW till.
En 318i -89. Mycket trevlig bil!
Sedan bilderna togs har fälgarna bytts mot 14" E30 orginal, en Opel orginalradio och minimala högtalare har monterats. Bilen har tvättats och fått överdragsklädsel pga slitna framstolar.
Ska leka lite med den på rallyträffen, men den är alldeles för bra och fin för att köras sönder!
Besiktningstid är redan inbokad veckan efter...
En 318i -89. Mycket trevlig bil!
Sedan bilderna togs har fälgarna bytts mot 14" E30 orginal, en Opel orginalradio och minimala högtalare har monterats. Bilen har tvättats och fått överdragsklädsel pga slitna framstolar.
Ska leka lite med den på rallyträffen, men den är alldeles för bra och fin för att köras sönder!
Besiktningstid är redan inbokad veckan efter...
Andreas Ekslätt
Mycket fräsch med tanke på priset...ReD- skrev:ser fräsh ut .
menar du att gammle omegan gjort sitt nu ? ;D
Ja, Omegan är fortfarande körbar men ska skrotas. (vill du köpa tillbaka den?? )
Hade hoppats på att få del av den nya höga skrotpremien (4000 kr), men kravet för den verkar ju vara att bilen måste varit i trafik den 31/8 2006.
Jag ställde av Omegan den 17/8 och ställde på den igen i Oktober....
Får jag inte höga premien då? Någon som vet? Maccan?
Andreas Ekslätt
Var kan man hitta mer info om den skrotpremien?Andreas skrev:Mycket fräsch med tanke på priset...ReD- skrev:ser fräsh ut .
menar du att gammle omegan gjort sitt nu ? ;D
Ja, Omegan är fortfarande körbar men ska skrotas. (vill du köpa tillbaka den?? )
Hade hoppats på att få del av den nya höga skrotpremien (4000 kr), men kravet för den verkar ju vara att bilen måste varit i trafik den 31/8 2006.
Jag ställde av Omegan den 17/8 och ställde på den igen i Oktober....
Får jag inte höga premien då? Någon som vet? Maccan?
Fredrik N
"Alla borde köra peugot"
"Alla borde köra peugot"
Och den höga avgiften gäller bara under en begränsad period eller?Maccan skrev:Ja ang skotpremien så är det VÄÄÄLDIGT luddigt.
Men om man skall förklara det enkelt:
Den höga preminen kommer gälla bilar UTAN kat, som har varit itrafik sedan augusti förra året.
Så en bil med kat, eller ett "skogsvrak" som stått avställd sedan länge, kommer man inte få ett skit för.
Tills en okänd summa pengar är slut?
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport