Ett stort tack till dem som hjälpte mig igår, sen blev ju inte resultatet det bästa och jag måste nog göra om det, men det är ju inte hela världen.
Jag blev stoppad av polisen när jag åkte hem. Han tyckte det lät mycket. Det tyckte jag med. Men det var grymt gött och tuckta upp en sänkt och tonad 240 med stora fälgar med detta feta motorljud. Den bara ylade över 4000...
mmm...vi var den gröna 940 som du blåste förbi utanför Västgöte, vi blinkade lite på dig, men det märkte du kanske inte... Det lät fruktat gött då du körde förbi...men man såg att röret hängde "för" nära marken...
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Maccan140 skrev:Mycket bra idé det där med att mecka på scen... Det får vi ha som en liten följetong... Nästa gång kan vi ju byta motor i en 140... Eller jag vet inte
Vi kan ju ha kamkedjebyte på 24 V Omega. Tar bara ett dygn effektiv tid. Eller inte. Däremot ventiljustering av Rekord/Ascona med motorn igång. Det går, den som blir minst oljig i ansiktet vinner!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare