Finn ett rätt!!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Finn ett rätt!!!
I denna annonsen skulle "finn fem fel" vara allt för lätt.
Så istället: Finn ETT rätt!
http://www.tradera.com/auction/Fordon__ ... d_29948070
Så istället: Finn ETT rätt!
http://www.tradera.com/auction/Fordon__ ... d_29948070
David Alesand
-
- Deluxpostare!
Det är ju alla rätt på den bilen, flammor, kadettcoupe, drag, feta extraljus allt för 700 spänn. Det kan inte finnas några fel....
Möjligen detdäringa rosthålet i golvet och att det är en OPEL, fast när man inte har längre än 7 mil till värnamo och Maccan som kompis är det nog inget fel det heller.
Möjligen detdäringa rosthålet i golvet och att det är en OPEL, fast när man inte har längre än 7 mil till värnamo och Maccan som kompis är det nog inget fel det heller.
Slopa dieselskatten!!
Haha, vilka bra svar!
Jag anade att det nog skulle vara några som anser att "felen" är rätt istället.
Det jag tänkte på var stolarna.
Men seriöst så är det ju en rätt kul grej för inga pengar!
Fast det är en Åpel...
Jag anade att det nog skulle vara några som anser att "felen" är rätt istället.
Kan hända att mitt "rätt" för somliga är det enda felet?Diesel Oscar skrev:Det är ju alla rätt på den bilen, flammor, kadettcoupe, drag, feta extraljus allt för 700 spänn.
Det jag tänkte på var stolarna.
Men seriöst så är det ju en rätt kul grej för inga pengar!
Fast det är en Åpel...
David Alesand
När ska ni lära er att hästarna ska dra vagnen!Karlsson skrev:Enda felet är väl att den driver i fel ände...
Inte skjuta på....
Senast redigerad av 1 Gindemo, redigerad totalt 7 gånger.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Tänk så här i stället. Bilen är som bara hästen. Vilka ben använder hästen mest vid acc? De små klena frambenen eller de biffiga bakbenen?Gindemo skrev:När ska ni lärar er att hästarna ska dra vagnen!
Inte skjuta på....
Alexander Widell
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
BMW 135i -12
BMW 325i -88
BMW 325iX -86
Opel Kadett Coupé -75
Honda XR500R -82
Är det därför din motor sitter i magen då?Widell skrev:Tänk så här i stället. Bilen är som bara hästen. Vilka ben använder hästen mest vid acc? De små klena frambenen eller de biffiga bakbenen?Gindemo skrev:När ska ni lärar er att hästarna ska dra vagnen!
Inte skjuta på....
Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
Tänk ännu hellre såhär: Kombinera!Ando skrev:Är det därför din motor sitter i magen då?Widell skrev:Tänk så här i stället. Bilen är som bara hästen. Vilka ben använder hästen mest vid acc? De små klena frambenen eller de biffiga bakbenen?Gindemo skrev:När ska ni lärar er att hästarna ska dra vagnen!
Inte skjuta på....
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.