...fastmonterad i en bil.
Jag+Samuel+Andreas var i Sthlm och tittade på en 330 med all go utrustning, navi/tv/skinn/sportstolar och sånt nödvändigt. Visade sig att bilen var inte så fin i verkligheten som den var på bilderna. Omlackad på hela ena sidan och riktigt dåligt spacklad på bakskärmen. Dessutom var bilen sne och plåten vågig. Fronten satt snett på den med. Inte så kul. Det var bara att åka hem igen. 70 mil i onödan.
Bedrövad och bestulen på sin nya bil funderades det på vad som skulle köpas härnäst. Det wappades annonser, funderingar på M5E39, M3E36+bruksbil, 740E38 och 968 CS dök upp som alternativ till 330. Men det var en bil som återkom i huvudet efter stark övertalning från Samuel. Och den bilen blev det. Igår!
Gissa-bilen-tävlingen är ju ganska lätt.
Jag tycker ni ska gissa vad det är för röd bil som speglas i lacken istället. Så det blir lite sport :)
Jag vet rätt svar.
Fin fin, får hoppas man får se den i verkligheten innan man blir gammal bara
Jag längtar till
BMW Samuel skrev:Perfekt vinterbil!
Gissa-bilen-tävlingen är ju ganska lätt.
Jag tycker ni ska gissa vad det är för röd bil som speglas i lacken istället. Så det blir lite sport
Jag vet rätt svar.
Den har luftintag framför bakhjulet
Den har 6-ekrade fula fälgar, 17" skulle jag gissa
Hoppas det hjälper!
Senast redigerad av 1 Ando, redigerad totalt 9 gånger.
Den stora frågan är, behöver man betala tv-licens om man har tv i bilen?
Hur mycket står det att den väger daniel?
1335kg står det på autopower, och det är ju inte specielt mycket. Men det är väl utan någon lyx överhuvudtaget!?
Maccan skrev:Åh vilket fint garage du har. Tack för att jag får ha mina bilar ståendes där under vintern...
Ja visst är jag snäll. Men jag tycker att du borde visa lite fler bilder på din 996a.
Mae skrev:Kul med ny bil!
Har du fler bilder?
Ja lite fler. Men det är mest mörkt ute ju så det är inte så lätt att ta fler.
Nån mer bild kan jag lägga in i kväll när jag kommer hem från jobbet.
Robban skrev:Grattis till inköpet!
2.8L eller...?
Tack. Ja 2.8
Anders Toll skrev:Snygg bil, Daniel! Kul som vinterbil!
Tack.
Fast frågan är om inte 5-serien var bättre. Det är ju så kort hjulbas på denna. Den är helt otroligt giftig i returerna. Dessutom har den en massa fegsysem som antisladd, abs och sånt.