Så härligt! Man blir ju lite less att man inte tog sig hem till Timrå i helgen för att åka! Men det ser nästan jobbbigt ut! Med min skoter så skull eman ju inte ta sig fram... hehe! Mer bilder vill vi se!!
Jo vilka va det nu som va med? Och vem är det som kör XC? å va är det för nå? XC600 antar jag!?
Jag och Nicke va med ut och körde här i Umeå, men vi hade ju inte alls så där mycke snö! Men nu snöar det fint ute och har nog lyckats bli ca 1dm nu på några timmar... Så man får hoppas på några till dm i natt!
Jo det är en xc 600 och ägare är Mattias Nygren. Det är han som fixat med bilder och hemsida med....du vet man är ju inte så haj på det där området Men en sak är då säkerDET VAR MYCKE FLUFFSNÖ I LÖRDAX!!!!!!
Fibban skrev:Jo vilka va det nu som va med? Och vem är det som kör XC? å va är det för nå? XC600 antar jag!?
Jag och Nicke va med ut och körde här i Umeå, men vi hade ju inte alls så där mycke snö! Men nu snöar det fint ute och har nog lyckats bli ca 1dm nu på några timmar... Så man får hoppas på några till dm i natt!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Ja ja...det kommer...du vet jag är inte proffs på det där, men min kusin ska fixa till fler billder när han får tid....och grattis i förskott// puss på rä´
Fibban skrev:Ja men vi vill ju se fler bilder!!!
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
Kanon Matte!
Ser riktigt fult ut när man ser spåren där ni kört för det blir som en gata!!=)
Rejält sugen nu på att ut å åka!! Ska bara få hem motorn!!
//D :Är det inga fler som har några sköna skoterbilder? Nicke och Fibban kanske?:
Mojje mu skrev:Kanon Matte!
Ser riktigt fult ut när man ser spåren där ni kört för det blir som en gata!!=)
Rejält sugen nu på att ut å åka!! Ska bara få hem motorn!!
//D :Är det inga fler som har några sköna skoterbilder? Nicke och Fibban kanske?:
Hm...alltså har vi träffats moje? Ser att du bor ett stenkast härifrån så who are you?kan va kul att veta...
Ja det var tråkigt det där med din motor, men man får bara se frammåt mot det roliga som komma skall
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
matte skrev:det kommer mer bilder snart, ska fixat så fort jag får tid!
MVH//Mattias N
ha ha..."Polaris"ha..ja du är rolig du.....hur mycke är du sponsrad med Men det vart ju kung det där...till och med jag med min uppvevade snigelbandsuppkoppling kunde ju se på billderna
Senast redigerad av 1 Håcke, redigerad totalt 25 gånger.
Volvo V70 -98
Ski-doo 500 ss 05
½Polaris 400 sks -87
matte skrev:det kommer mer bilder snart, ska fixat så fort jag får tid!
MVH//Mattias N
ha ha..."Polaris"ha..ja du är rolig du.....hur mycke är du sponsrad med Men det vart ju kung det där...till och med jag med min uppvevade snigelbandsuppkoppling kunde ju se på billderna
man önskar att man va lite sponsrad iaf! men jag kanske ska ändra texten så inte arctic och yamaha grabbarna tar illa vid!
Jag o Filip har nog en hel del bilder, eller iaf Filip! Sen har nog Zleepy en hel del! Ja ska slänga upp så fort jag har några! Kan iaf lova att v.11 så kommer de rasa in en DRÖÖÖÖS med bilder! Då äre djupsnökörning och klättringskörning som gäller!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72