Tillbaks i dieselklubben...

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Diesel Oscar
Deluxpostare!

Tillbaks i dieselklubben...

Inlägg av Diesel Oscar »

Jag har blivit ägare till en liten, röd, i klubben ganska känd, dieselkonverterad Golf GTI MK1. :D
Den har under de senaste åren levt ett ganska hårt liv i trakterna runt Skillingaryd och Värnamo, men har trots detta klarat sej hyfsat väl. Hoppas den överlever några besök hos AB svensk Bilplågning till. Man åker ju kriminellt biligt i den och numera även utan Peltor sen en brutal slutljuddämpare med dubbla nedåtvinklade utblås från en Rover monterats. Är det nån som sitter på lite golf-fjädrar, ett dörrhandtag till högerdörr och kanske nån stötdämpare är jag en hugad spekulant!
Slopa dieselskatten!!
Andreas
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Andreas »

Jag tror att jag vet vad det är för bil.... Den verkar ha nio liv... :mhihi:
Kommer du att bli den siste ägaren tro..?
Andreas Ekslätt
Diesel Oscar
Deluxpostare!

Inlägg av Diesel Oscar »

Vi får se, den 16 feb kommer domen :D
Slopa dieselskatten!!
Zizzan
Dunderpostare!
Kontakt:

Re: Tillbaks i dieselklubben...

Inlägg av Zizzan »

Diesel Oscar skrev:Jag har blivit ägare till en liten, röd, i klubben ganska känd, dieselkonverterad Golf GTI MK1. :D
Den har under de senaste åren levt ett ganska hårt liv i trakterna runt Skillingaryd och Värnamo, men har trots detta klarat sej hyfsat väl. Hoppas den överlever några besök hos AB svensk Bilplågning till. Man åker ju kriminellt biligt i den och numera även utan Peltor sen en brutal slutljuddämpare med dubbla nedåtvinklade utblås från en Rover monterats. Är det nån som sitter på lite golf-fjädrar, ett dörrhandtag till högerdörr och kanske nån stötdämpare är jag en hugad spekulant!
Du, fråga din kära fru efter Ninnas telefonnummer... Hon kan ha kvar lite sådant från sin första golf...
Bild

Cecilia Belfrage
Skriv svar