Vårtecken...

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Daniel Båge
Legend!
Kontakt:

Vårtecken...

Inlägg av Daniel Båge »

Jaha pojkar och flickor! Nu närmar sig våren med glada raska steg. Man går och längtar efter sin stackas bil som har stått inne över vintern. I dag såg jag ett av de första säkra vårtecknen. Två cabbar som var nypolerade och glänste i solen. De hade dock inte cabbat ner då det var 1 plusgrad i JPKG i morse. Men ändå, det var ju inga slaffsiga vinterbilar. Undrar vad det var för bilar? Jo, en Z3 och en mercerdes 300...
danne
Administratör
Kontakt:

Inlägg av danne »

Jag såg Z3:an på västra storgatan vid lunchtid. Det blänkte sååå fint.
[Daniel Lindmark]
"Ovanstående skall ses som skarp ironi,
jag menar aldrig vad jag säger.
Fast ibland kanske jag gör det..."
Karlsson
Legend!

Inlägg av Karlsson »

Själv var jag på skroten och kollade runt lite. Där var det enbart lera och gamla rostiga bilar. Ett par av mina gamla pärlor stod kvar, Gröne-Volvon och Brune-Volvon. Gamla fina vinterminnen... Hittade också en ultralight tank till Turbo-Rekorden, från lelle-lellebror Kadett. Rymmer blott 45 l, väger knappt nåt. Det blir grejer det! Gla vår på er!
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Vår, nja. -15 och 95 cm snö tyder på annat. Senaste veckorna har det kommit 45 cm snö. Häääärligt.
Mina kompisar åkte till Dundret, Gällevare imorse för att åka bräda och kolla på Slednex, men jag leder Gudstjänsten på Söndag så det gick inte för mig, råsurt!

Får tillbaka oljebrännaren idag, har haft den på renovering.
Lådan (aut) har kärvat, 4:ans packning har kajkat så det blev inget tryck liksom. Kan inte det där så bra. De skulle ställa in lägena också så det inte känns som om någon sparkar en i ryggen när växlarna går i. (Skulle aldrig hända på en fräsch Volvolåda)
Blir breställ hela helgen hehehe...
BOB
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av BOB »

I helgen så komm det stora vårtecknet rattmuffen åkte av..... om än bara för dagen för den kom på sen på kvällen igen......
Skriv svar