Körskola med Ferrari...

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Körskola med Ferrari...

Inlägg av Mephiboseth »

http://wwwb.aftonbladet.se/vss/streamin ... 0,00.html?

Varför fanns inte denna möjligheten här i Sverige när jag tog mitt körkort.... :o :o
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com

Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?

http://www.ekeroos.se
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

hmmm....jag tror jag ska satsa på tyskan ändå :D
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Det va ju rätt mjuka koner dom satt upp till salombanan. Fast man river ju inte ner konerna om man kör på dom. :D
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

Lotus Samuel skrev:Det va ju rätt mjuka koner dom satt upp till salombanan. Fast man river ju inte ner konerna om man kör på dom. :D
de var ju snack om att du skulle ta lilla bilen (M3) till uråsa för o vinna med den på superstage mot de stora bilarna.. . Den där "superstage" körningen som hon fick köra skulle ja köra snabbara i min trampebil ju.. :lol:

De verka ju få använda säkert 10 hästar av de möjliga. Såg ju jätteroligt ut!!! :mhihi:
JAC
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av JAC »

Ivarsch skrev:
Lotus Samuel skrev:Det va ju rätt mjuka koner dom satt upp till salombanan. Fast man river ju inte ner konerna om man kör på dom. :D
de var ju snack om att du skulle ta lilla bilen (M3) till uråsa för o vinna med den på superstage mot de stora bilarna.. . Den där "superstage" körningen som hon fick köra skulle ja köra snabbara i min trampebil ju.. :lol:

De verka ju få använda säkert 10 hästar av de möjliga. Såg ju jätteroligt ut!!! :mhihi:
tror snarare att det handlar om känslan att få sitta bakom ratten i en ferrari... mmmmmmmmmmmmmm....... 8)
[Joel Christoffersson]

Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

JAC skrev:
Ivarsch skrev: De verka ju få använda säkert 10 hästar av de möjliga. Såg ju jätteroligt ut!!! :mhihi:
tror snarare att det handlar om känslan att få sitta bakom ratten i en ferrari... mmmmmmmmmmmmmm....... 8)
ok, kanske 20 hk... Men nog skulle man vilja gasa lite mer än så om man fick köra den bilen!
Å konorna såg ju härliga ut! Tänk å få krama en sådan :grouphug:
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Ivarsch
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Ivarsch »

JAC skrev: tror snarare att det handlar om känslan att få sitta bakom ratten i en ferrari... mmmmmmmmmmmmmm....... 8)
Kanske.. men njae!!
adj
Turbopostare!
Kontakt:

Inlägg av adj »

Bara att leta då
Det fanns ju ca 60 körskolor som nappat på iden, och tanken var ju att eleverna skulle fortsätta efter dom redan fått kortet!!

Det närmase man kommer i Lidköping är nig en 150 hk megane cupe cab eller 95 Areo kombi!! :evil:

Inte för att dom fanns på min tid men dom rullar nu !!
Hus, kombi och barn..när ska jag bli vuxen då?
Skriv svar