http://www.beslutspaverkan.se/sylvia2.htm skrev:
"Vid förargolvet och sidopassagerargolvet har det hela tiden varit heltäckningsmatta eller handdukar under och bilkörning har skett med inneskor"
"Körd endast på sommaren, har varit inställd i garaget under vintern pga. risk för halka."
Hallå eller, bilkörning med inneskor??? I en sierra????? Förstår inte.
Ej vinterkörd pga. risk för halka. Den förklaringen hör inte till de vanligaste . Tycker man så är de ju givetvis bra att man inte ger sig ut men inneskor???
Har en del erfarenhet av pedanter efter drygt 6år i bilvårdsbranchen.
Inte ovanligt med äldre som byterskor i bilen. Vill minnas en reklamsnutt för Primera tror jag, där killen ger snyggingen ett par blåa sjukhusplastpåsar att dra över skorna innan hon hoppar in.
Sen har jag ett annat vidrigt exempel på motsatsen. En MB cupe som kommer in för städning i Jan/Feb och under en hög med skräp på passagerar sidan ligger det lite glsspapper och pinnar(Hmmm förra sommaren!?!?) under dessa sligger det en halväten hamburgare som fräste år mej och kröp snällt ut själv när man lyfte på locket av skräp.
Har några till med sånna små minnesvärda saker, men dom passar inte i skriven form!
Trevligare är väl dom som köper dyra tygmattor till bilen och sedan lägger på orginal gummimattan för att skydda dom!??!
adj skrev:
Sen har jag ett annat vidrigt exempel på motsatsen. En MB cupe som kommer in för städning i Jan/Feb och under en hög med skräp på passagerar sidan ligger det lite glsspapper och pinnar(Hmmm förra sommaren!?!?) under dessa sligger det en halväten hamburgare som fräste år mej och kröp snällt ut själv när man lyfte på locket av skräp.
Eller en MB kombi med ett 5cm tjockt lager med jord på golvet i hela bilen.
Ja det krävs både talang och ihärdighet.
Så skitna var inte ens "semins" bilar och som lever i grus och slask. Hade några Golf kombi som var helt släta i botten av skit. och då menar Jag HELT släta varken avgassytem elle rör syntes när vi hissade up den.
invändigt är nog stenar stora som golfbollar det man funderade mest på, dessutom på förar platsen?!?! istället för tegelsten eller?
adj skrev:Ja det krävs både talang och ihärdighet.
Så skitna var inte ens "semins" bilar och som lever i grus och slask. Hade några Golf kombi som var helt släta i botten av skit. och då menar Jag HELT släta varken avgassytem elle rör syntes när vi hissade up den.
invändigt är nog stenar stora som golfbollar det man funderade mest på, dessutom på förar platsen?!?! istället för tegelsten eller?
en sån bil börjar man inte med o tvätta eller? Det är typ slaghammare o järnspett som gäller först då?