Är du en putskille som hellre ser att bilen skiner som solen o är grymt fräsch eller är du en som som ger ALLT för motorn o lägger styling åt sidan? Eller kanske både och??
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Jag har hittills lagt mest tid åt puts...ganska naturligt när man tvättar en gång i veckan. Det är ju inte så att man trimmar en gång i veckan. Finansieringen finns inte riktigt för det. Men till sommaren kommer det att bli annorlunda. Gör allt för att få dit chip och lite smått och gott.
gammal är äldst .....ska ärligt säga att håller man på med gamm-grejjer så kan man glömma stylingen....mao det blir motor som tar den största kakan just nu i alla fall.
/MP Peter
Bil nr:1 Volvo 244GL -84 -- Raggar styling och seriöst bilstereobygge.
Bil nr:2 Volvo 744GL -88 -- Relativt seriöst sylad och bilstereobygge.
Bil nr:3 Audi 80 2,8e -92 -- Väghållning och styling stog på programmet samt en del Stereobyggande.
Bil nr:4 Audi A4 Ts -99 -- Smygstylad, men vikten låg på motor och väghållning samt en del bromsar.
Bil nr:5 Saab 9-3Aero -00 -- Inget än, så jag antar att man få va putskille nu
Jag vill ha en vettig stereo, så jag kan lyssna på "Grease Soundtrack", sen kör jag hellre brett än fort. Så motorn och däck är prioriteringar. Jag struntar egentligen hur min bil ser ut. Men drivning bak är så gott som grundkrav. Så vad säger man om mig?
Jag bryr mig typ bara om att jag har 100hk och drivning bak... och en stereo.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Jag putsar nog mest. Fast det är ju kul om det finns lite pulver under huven också.
Den bilen som jag har idag tycker jag är väldigt kul att köra.
Den är pigg och är i väldigt bra skick.
Fast sedan så skulle jag vilja ha ett Aero/Viggen paket, 18" hjul, värstingbromsar, M3 speglar med blinkers, värstingstereo med DVD/navigation och inbyggda bildskärmar lite här och var.
Fast det är ju bara en dröm.........
Mae skrev:Jag putsar nog mest. Fast det är ju kul om det finns lite pulver under huven också.
Den bilen som jag har idag tycker jag är väldigt kul att köra.
Den är pigg och är i väldigt bra skick.
Fast sedan så skulle jag vilja ha ett Aero/Viggen paket, 18" hjul, värstingbromsar, M3 speglar med blinkers, värstingstereo med DVD/navigation och inbyggda bildskärmar lite här och var.
Fast det är ju bara en dröm.........
Låt de inte stanna vid en dröm... Jag har alltid drömt om en turbobil utan att veta vad är för nåt, nu har man de o de är SÅÅÅ roligt!! Jobba på de där! De må ta tid men när du gjort allt är du RUGGIT nöjd!
Peace!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72