jag har ett förslag
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
jag har ett förslag, på nå´n mässa ni ska ha i Jönköpingstrakterna så kan ni ha med en elektrisk bilbana, eftersom jag är 12 år så har jag ett par stycken, bland annat en lång (rättså iallafall)Tyco Formulabana med 2 Volvo BTCC bilar & en Dodge stealth RT/10. Har även en sk. Matchbox Lanechanger bana från 1979 (!) med en Porsche 911 eller nåt och en Opel Manta. Den sistnämnda år rätt häftig, genom att trycka på fart kontrollen så kan bilarna ändra spår!!!! Skriv vad ni tycker härunder så....
[Simon Johansson]
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
Gör den här texten nåt nytta, egentligen?
-
- Legend!
- Kontakt:
Simjo,
Jag tycker att det låter ascoolt. Och jag vet, av erfarenhet, att där det finns en bilbana, där finns det folk. Jag vet en 25-årig kille som fick en bilbana i julklapp förra året och han tycker utan tvekan att det var den bästa julklappen. Och alla hans kompisar tycker likadant...Du kommer bli dagens hjälte om du tar med dig din bilbana.
En sak bara, det där med BMW, ta och tänk över det en gång till...
Jag tycker att det låter ascoolt. Och jag vet, av erfarenhet, att där det finns en bilbana, där finns det folk. Jag vet en 25-årig kille som fick en bilbana i julklapp förra året och han tycker utan tvekan att det var den bästa julklappen. Och alla hans kompisar tycker likadant...Du kommer bli dagens hjälte om du tar med dig din bilbana.
En sak bara, det där med BMW, ta och tänk över det en gång till...
Kul
Det verkar väl bra! Man blir ALDRIG för gammal för bilbanor. Min pappa, 50 +, satt och körde i extas när barnbarnet fått en ny bilbana på sin 6-årsdag!

Cecilia Belfrage