ANMÄLAN TILL ISTEMA-DAGEN I LULEÅ DEN 21/2
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
ANMÄLAN TILL ISTEMA-DAGEN I LULEÅ DEN 21/2
SMS:a NAMN, TELNR, MEDLEMSNR till 0703-32 72 67
Sista anmälningsdag är den 18/2.
Kostnader för dagen är:
- 100 kr för mat och dryck och plogning av isbanan.
- CA 50 kr för våfflor och kaffe/choklad.*
- 70-80 för mat inne i Luleå under dagen.* (Detta om vi äter på kinarest,
MAX är ju billigare...)
Överskottet hade jag tänkt skulle gå till de som placerar sig på pallplats i isbanekörningen. Alternativt, om deltagarna vill så kan vi låta det gå till ngt missionsändamål som vi bestämmer under dagen.
Eventuellt kan vi få lite bidrag från Bilda, med det är ju eventuellt.
Om du ska anmäla ngn som inte är medlem så skriv IM utan mellanslag innan personens namn.
Det är alltså BARA SMS som gäller som anmälan, jag tar inga samtal som anmälan.
Vääääl mött.
*Detta betalar man själv under dagen.
Sista anmälningsdag är den 18/2.
Kostnader för dagen är:
- 100 kr för mat och dryck och plogning av isbanan.
- CA 50 kr för våfflor och kaffe/choklad.*
- 70-80 för mat inne i Luleå under dagen.* (Detta om vi äter på kinarest,
MAX är ju billigare...)
Överskottet hade jag tänkt skulle gå till de som placerar sig på pallplats i isbanekörningen. Alternativt, om deltagarna vill så kan vi låta det gå till ngt missionsändamål som vi bestämmer under dagen.
Eventuellt kan vi få lite bidrag från Bilda, med det är ju eventuellt.
Om du ska anmäla ngn som inte är medlem så skriv IM utan mellanslag innan personens namn.
Det är alltså BARA SMS som gäller som anmälan, jag tar inga samtal som anmälan.
Vääääl mött.
*Detta betalar man själv under dagen.
-
- Megapostare!
- Kontakt:
Sehr gut...
Du kan förvänta dig en anmälan av mig, ska bara kolla med min andra halva först.
Detta kommer bli ett elegant uppdrag för min 142:a. Kommer dock inte hamna på pallplats såvida det handlar om snabbast runt banan. Men brett ska det gå. Förhoppningsvis utan allt för många 360:s.
Du kan förvänta dig en anmälan av mig, ska bara kolla med min andra halva först.
Detta kommer bli ett elegant uppdrag för min 142:a. Kommer dock inte hamna på pallplats såvida det handlar om snabbast runt banan. Men brett ska det gå. Förhoppningsvis utan allt för många 360:s.

Kona Kahuna -03
Folkvagn Golf TDI -99

Yamaha V-Max 500 -98
Honda CBR 1100 Super Blackbird -97

Kona Kahuna -03
360:is går ju, värre då med 180:is.
Bilda nobbade men vi får 10% rabbatt på Ica Fyrklövern i byn.
Plogningen är fixad, grillen likaså, Pingst är upptaget, men byagården ska vi nog kunna vara i.
Motorhistorikerna tror jag mindre och mindre på, har inte fått tag i dem ännu men det verkar som att det bara är tre fyra bilar och ngr mc som står i ett skyltfönster.
Bilda nobbade men vi får 10% rabbatt på Ica Fyrklövern i byn.
Plogningen är fixad, grillen likaså, Pingst är upptaget, men byagården ska vi nog kunna vara i.
Motorhistorikerna tror jag mindre och mindre på, har inte fått tag i dem ännu men det verkar som att det bara är tre fyra bilar och ngr mc som står i ett skyltfönster.