Jaha! Då har man spenderat en stor del av söndagen till att riva ner halva bilen för att dra en bunke kablar till slutsteg och dyl.
Vilket jobb!
Nu låter det i alla fall.......ända tills jag kom hem.
Då stängde plötsligt slutsteget av.
Inte alls roligt.
Började kolla alla kablar och alla säkringar.
Inga fel!!!!??
Till slut så fungerade det igen.
Nästa vecka så skall ja lämna iväg bakspoilern på lack.
Jag hoppas verkligen att monteringen av bakspoilern blir lättare än monteringen av ljudet. I
nte bra med så många vredesutbrott på en och samma dag.
Jodå så det räckte och blev över.
Synd bara att jag inte kan lyssna längre pga mina öron.
Om någon var på vallåkra campingen när det var träff där så kunde ni inte missat den gröna volvon med enormt stora basådan.
Och spelade gjorde vi med så en av 15" gick sönder på vägen hem. Funderar på att bygga nått mer seriöst som låter bra i stället för högt. Elementen var två Zacry eller hur det stavas o de var bara på runt 300w.
Mitt steg var på 1200w så effekt saknades inte precis.
Man kan inte flytta/lyfta lådan själv utan vi brukar vara minst 2 då man ska ta ur den ur bilen. Det går in 4 väskor till i kombin sedan är den full. Snacka om att åka runt med stort lass...
Bilen kommer att besöka de flesta bilsport träffarna i sommar så då får vi se...
(Med eller utan den stora baslådan)
Vi syns
Jo just nu byter jag fjäderben fram och passar på att montera en ny sänkningssats.
Det blir splitter nya skivor, OK och belägg så man får stopp när det väl behövs.
Har tonat lite rutor och byggt ruskiga ljudet som sakt. Annars så e det mest smågrejjer.
Lite chipp o trim mm så man kan rejsa lite.
Filter dump avgas turbo från en t gul mm.
Funderar på att va med på en dag på racingbanan på kinekulle i år.
Bilen e en T-5 Av danskt ursprung som hade 240Hk i orginal. Förekom bara på vissa serier av t-5 an.
Jag har med ett extra papper i intr. boken.
Ringde en gammal kompis. Han hade en instrumentlåda som set passade 2 st 5" till framsystemet.
Tackar då slapp man såga i sin befintliga...