Regelmente för bilorientering?

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Jonas Öhman
Deluxpostare!
Kontakt:

Regelmente för bilorientering?

Inlägg av Jonas Öhman »

Bara en enkel fråga från en färsk medlem och gammal bilorienterare: Vad kör ni efter för reglemente?

Hade tänkt att komma i lördags, men fick tyvärr inte tag i min gamle kartläsare. Vi vann Bil-O Syd i SBF:s bilorientering 1997 och har funderat på att börja igen.

Jga kan f ö tänka mig att anordna en tävling i Attitudes regi i mina hemtrakter om intresse finns.

/Jonas
Samuel Lindkvist
Legend!
Kontakt:

Re: Regelmente för bilorientering?

Inlägg av Samuel Lindkvist »

Jonas Öhman skrev:Bara en enkel fråga från en färsk medlem och gammal bilorienterare: Vad kör ni efter för reglemente?

Hade tänkt att komma i lördags, men fick tyvärr inte tag i min gamle kartläsare. Vi vann Bil-O Syd i SBF:s bilorientering 1997 och har funderat på att börja igen.

Jga kan f ö tänka mig att anordna en tävling i Attitudes regi i mina hemtrakter om intresse finns.

/Jonas
Exakt vilket reglemente vet jag inte, men riktigt kul va det. Så är det möjligt att ordna en bilorientering i dina trakter så kan jag med engång säga att det finns intresse från många i klubben. :thumbsup:
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Samuel S
Legend!
Kontakt:

Inlägg av Samuel S »

Jonas Öhman skrev: Jga kan f ö tänka mig att anordna en tävling i Attitudes regi i mina hemtrakter om intresse finns.
Jag kommer!

Kan du inte skicka liter mer info om detta och annat viktigt i ett mail till info@attitudemotorclub.com ?
Samuel Silverudd | Team GMBH Rennsport
Jonas Öhman
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Jonas Öhman »

BMW Samuel skrev:
Jonas Öhman skrev: Jga kan f ö tänka mig att anordna en tävling i Attitudes regi i mina hemtrakter om intresse finns.
Jag kommer!

Kan du inte skicka liter mer info om detta och annat viktigt i ett mail till info@attitudemotorclub.com ?
Det ska jag göra!

Nästa år är det meningen att jag ska vara med och arrangera den svenska NM-deltävlingen, även om jag just nu känner mig helrisig och i behov av förbön.

De som bor i göteborgstrakten kanske känner till Mölndals Motorklubbs tävlingar under namnet MapRace? Linjeorientering är en av två sorters körbesked som används inom SBF:s klubbar.

/Jonas
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Klart du ska anordna orientering, du verkar ju ha god kunskap inom området :mhihi:
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com

Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?

http://www.ekeroos.se
Jonas Öhman
Deluxpostare!
Kontakt:

Inlägg av Jonas Öhman »

Ekeroos skrev:Klart du ska anordna orientering, du verkar ju ha god kunskap inom området :mhihi:
Götene? Där ordnas det bilorientering minst en gång om året, i regel jättefina såda´na.

/Jonas
Mephiboseth
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Mephiboseth »

Vi har annordnat det med kyrkan några gånger också, men vem säger att det inte kan annordnas en till...
<B>Marcus Ekeroos</B>
marcus.ekeroos@attitudemotorclub.com

Vem behöver bromsar när det finns tuta?!?

http://www.ekeroos.se
Skriv svar