Kul att se att det fanns ett gäng attitudare på nyhem i år..
såg en svart Bmw med STOR dekal i framrutan o det tycker vi ju om eller hur !
jag ska absolut slänga på ett gäng dekaler till på min pärla så att det syns vad man står för. Har även en liten fisk på sidrutan som talar om att bilen är en kristen räserbil*ler*
kul att se att klubben växer !!!!
saabturbo skrev:Kul att se att det fanns ett gäng attitudare på nyhem i år..
jag ska absolut slänga på ett gäng dekaler till på min pärla så att det syns vad man står för. Har även en liten fisk på sidrutan som talar om att bilen är en kristen räserbil*ler*
japp.-. det var nog min.. fet o stor precis som det ska vara på en E30..
fast många var väl att ta i? Jag såg väl typ 5-6 stycken högst.. lappade du subarun när du var där?
saabturbo skrev:Kul att se att det fanns ett gäng attitudare på nyhem i år..
japp.-. det var nog min.. fet o stor precis som det ska vara på en E30..
fast många var väl att ta i? Jag såg väl typ 5-6 stycken högst.. lappade du subarun när du var där?
jupp jag lappade ett par bilar... hade inte så många lappar med mig...
Japp, turbokonverterad och laddar 14bar ...eller japp, 40hk och ny propeller, går som ett skott.
då rejsade vi (min båt vinner på accet men förlorar i fart )
Jasså, det var du det...man måste erkänna att din motor (Volvo Penta) lät goare än min. Fy vad gött det var när vi rejsade..sakta men säkert passerade jag...kändes som en 1800tals västern...(fast med båt istället för häst och tåg)...eller nåt.
Martin Fåglefelt
BMW 528 Sedan -99
BMW 530 Sedan -04
Fåglefelt skrev:
Japp, turbokonverterad och laddar 14bar ...eller japp, 40hk och ny propeller, går som ett skott.
då rejsade vi (min båt vinner på accet men förlorar i fart )
Jasså, det var du det...man måste erkänna att din motor (Volvo Penta) lät goare än min. Fy vad gött det var när vi rejsade..sakta men säkert passerade jag...kändes som en 1800tals västern...(fast med båt istället för häst och tåg)...eller nåt.
ungefär så ja. jag sa till pappa att vi skulle trimma den, men ni vet hur pappor är.. (50+)
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.