Var bor alla ?
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Flate.
Där bor min svåger..eller snarare har bott i hela sin uppväxt..På Långgatan tror jag det heter....vid uppfarten till höjden där vid elaffären.
Hur gammal är du? Jag är själv 27...Om du kollar in på http://come.to/gstspyder så ser du mig där..kan ju ringa en klocka ..vad vet jag?
Där bor min svåger..eller snarare har bott i hela sin uppväxt..På Långgatan tror jag det heter....vid uppfarten till höjden där vid elaffären.
Hur gammal är du? Jag är själv 27...Om du kollar in på http://come.to/gstspyder så ser du mig där..kan ju ringa en klocka ..vad vet jag?
Norrlandsdeligationen har en vinterträff [ Attitude wintermeet ] den 9:e februari. (se aktiviteter)Jag undrar om det är några som är med i klubben som bor i Norrland??
Om du inte tycker att Västerås tillhör Norrland, så får du fråga smålandspojkarna...

Petrus
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
2002 VW Bora V6 4-motion Highline
2010 Kia Cee'd 5D 1,6 CRDi Sport - SÅLD
Jag blir bade bestort och besviken, Norrlandstraff?On 2001-12-28 00:43, petnoga wrote:Norrlandsdeligationen har en vinterträff [ Attitude wintermeet ] den 9:e februari. (se aktiviteter)Jag undrar om det är några som är med i klubben som bor i Norrland??
Om du inte tycker att Västerås tillhör Norrland, så får du fråga smålandspojkarna...
Vet inte ni O-vikare hur stort Norrland ar?
Jag bor i Lulea och har anda 40 mil kvar innan jag ar i Kiruna.
Sen undrar jag ju vart Smalandspojkarna var nar det var Svensk geografi i skolan, Vasteras. Skulle det vara Norrland????
Sen nar?
Gavle ligger 2,5 mil soder om den gransen!!!!!
Plugga kartor systrar och broder, det verkar ni behova.
Som exempel, hur langt tror ni att det ar till Nordkap fran Lulea?
Elias
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag tycker allt över stockholm ä norrland. Jag gick aldrig i skolan...On 2002-01-01 16:21, Kobban wrote:Jag blir bade bestort och besviken, Norrlandstraff?On 2001-12-28 00:43, petnoga wrote:Norrlandsdeligationen har en vinterträff [ Attitude wintermeet ] den 9:e februari. (se aktiviteter)Jag undrar om det är några som är med i klubben som bor i Norrland??
Vet inte ni O-vikare hur stort Norrland ar?
Jag bor i Lulea och har anda 40 mil kvar innan jag ar i Kiruna.
Sen undrar jag ju vart Smalandspojkarna var nar det var Svensk geografi i skolan, Vasteras. Skulle det vara Norrland????
Sen nar?
Gavle ligger 2,5 mil soder om den gransen!!!!!
Plugga kartor systrar och broder, det verkar ni behova.
Som exempel, hur langt tror ni att det ar till Nordkap fran Lulea?
Elias