Hej på en mina kära bröder och systrar!
Jag skulle bara undra vad ni har för er en kväll som denna?
Själv har jag bytt trågpackning på en kadett -88. Roligt?....NÄ! Men man är ju för snäll, man kan ju inte säga nej när kompisr frågar om man vill hjälpa dem. Trevlig Lucia på er alla!!!!
Jag har varit o tittat till min lilla M3:a i sin vinterbostad. Startat den och suttit lite i den och längtat till april då den ska ut igen!
Sen har vi ställt undan Oscars dieselräser i samma garage och tvättat av satet av våra bruksbilar, så nu är det snyggt värre.
On 2001-12-13 21:17, BMW Samuel wrote:
Jag har varit o tittat till min lilla M3:a i sin vinterbostad. Startat den och suttit lite i den och längtat till april då den ska ut igen!
Sen har vi ställt undan Oscars dieselräser i samma garage och tvättat av satet av våra bruksbilar, så nu är det snyggt värre.
Hmm, är inte det en perfekt vinterbil?? Mycket att köra med och bakhjulsdrift???
Ställa undan bilar för vinterförvaring!!!!
Har ni inga bilar som tål vinterkörning? Bah!
En annan kör med bilen året runt.
Riktiga bilar tål vinterkörning
On 2001-12-14 09:25, Mae wrote:
Ställa undan bilar för vinterförvaring!!!!
Har ni inga bilar som tål vinterkörning? Bah!
En annan kör med bilen året runt.
Riktiga bilar tål vinterkörning
/M
Jopp, kolla bara Porche 911 Carerra 4, rockar hårt under rätt del av året.
Dom två som äger det företaget som jag jobbar på har varsin Porsche 911 Carrera (vet inte riktigt vad modellen heter men det är cab i alla fall) o dom kör året runt båda två med dom. Känns ju lite jobbigt alltså måste jag säga... Men har man pengar så...
Josef Wahlström - Finspång - Östergötland - Sverige MINA BILDER
On 2001-12-17 13:20, Josef wrote:
Dom två som äger det företaget som jag jobbar på har varsin Porsche 911 Carrera (vet inte riktigt vad modellen heter men det är cab i alla fall) o dom kör året runt båda två med dom. Känns ju lite jobbigt alltså måste jag säga... Men har man pengar så...
Vadå jobbigt??? Det är ju rätt!
En bil är inte till för att tittas på, den ska köras.
"Om bilen är hel när du vrider av tändningsnyckel har du fegat" - Mattias Sjöström, ordf. i TCN.