Audikarlsson: Nu vill vi se lite bilder!!
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
-
- Legend!
- Kontakt:
Audikarlsson: Nu vill vi se lite bilder!!
Som rubriken lyder!
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
nämen blev det en audi igenKarlsson (AudiSport) skrev:bättre bilder kommer senare idag.
http://porschedaniel.mine.nu/Karlsson

men tuff grej... planer? 944 turbo va??
Robert Gustafsson
Skaffa dig en egen server Porsche DanielKarlsson (AudiSport) skrev:bättre bilder kommer senare idag.
http://porschedaniel.mine.nu/Karlsson

Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Legend!
/me lägger genast en ett cronjob som accessar webservern 3-4 ggr per sekund.Ando skrev:Skaffa dig en egen server Porsche DanielAnvända min bandbredd. Kommer ju få 300 i ping nu

(Hur är det, tillåter Telia att man kör egna servrar nu för tiden? Trodde de tog bort, men det kanske bara gällde mailservrar? Ingen moraltant nu men bara nyfiken...)
AndersT, jag vet var du borAndersT skrev:/me lägger genast en ett cronjob som accessar webservern 3-4 ggr per sekund.Ando skrev:Skaffa dig en egen server Porsche DanielAnvända min bandbredd. Kommer ju få 300 i ping nu
![]()
(Hur är det, tillåter Telia att man kör egna servrar nu för tiden? Trodde de tog bort, men det kanske bara gällde mailservrar? Ingen moraltant nu men bara nyfiken...)

Har faktiskt frågat supporten en gång om det, och enligt dom så fick jag göra det om den inte användes för mycket, t.ex att man bara har tillfälliga filer (och små). Hur mycket det är vet jag inte.
Fast jag vet ju dom som kör FTP-servrar där det går några gig upp och ner varje dag, och telia har aldrig klagat på dom.
Danne du kanske vet?
Men AndersT, du får gärna sponsra med en egen server

Andreas Welin
-
- Legend!
- Kontakt:
Hrm, vw skämten..arghBOB skrev:nämen blev det en audi igenKarlsson (AudiSport) skrev:bättre bilder kommer senare idag.
http://porschedaniel.mine.nu/Karlsson![]()
men tuff grej... planer? 944 turbo va??

Bilen är en 944 Turbo -90.
Godsaker: Ställbara koni gula (justerskruv på bild koni.jpg), 250hk, 40% lamell diff, bra ragggnings potential

/Andreas
-
- Legend!
- Kontakt:
Ja, den var ju inte helt fel! Gött att den är svart också, det är snyggt.
Lite mer plats under huven skulle väl inte skada? Det borde ju gå att plocka bort den där konstiga luftburken eller vad det var för nåt svart längst fram.
En i granngaraget i Bankeryd har en metallicblå, han var ute och halkade lite i snön för ett par veckor sen...
Lite mer plats under huven skulle väl inte skada? Det borde ju gå att plocka bort den där konstiga luftburken eller vad det var för nåt svart längst fram.
En i granngaraget i Bankeryd har en metallicblå, han var ute och halkade lite i snön för ett par veckor sen...
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Karlsson skrev:Ja, den var ju inte helt fel! Gött att den är svart också, det är snyggt.
aha! kan de vara den blåa jag sett i jönköping ett par gånger samt på vägen till bilsport action meet tävlade om en 300zx?
/Andreas
-
- Legend!