Hej, finns säkert rätt många stylade bilar i klubben. Fast det är inte så många som dyker upp på träffarna. Dom flesta jag känner tänker först å främst på prestanda.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Jag är väl en av dem som inte bryr sig så mycket om effekt, bara det ser bra ut.
Men för närvarande har jag ingen direkt "stylad" bil, än.... Jag ska väl fixa till min omega lite grann innan sommaren.
försöker hitta en väg att vara både snygg och snabb med bioen men..vi får se hur det går:-) Lite projekt e på g nu och den kommer att vara lite värrre än sommaren som var i alla fall..det e säkert:-)!
Jag tycker jag har stylat idag.. jag har bytt sidoblinkers på min nissan 200sx enbart för att det är snyggare.... kanske kan bortförklara mig och säga att dom väger mindre
styling är lite överreklamerat så länge det höjer prestandan på bilen är det väl okej men mycket av stylingen idag "typ rieger" är nog inte testat i vindtunnel därför kanske man till och med försämrar bilen. Annars kör man tyskt för det mesta färdigstylat och genomtänkt