Jag tycker att vi ska va väldigt nöjda med dom!
Misstänker att de inte blir särkilt svårsålda, så det går bra att köpa och beställa nu. Vi skickar nog ut ett mail om det snart också.
Priset är alltid 100:-
Men är ni snälla så kanske ni kan få det levererat om ni finns i Jönköping kanske...
Det är ju billigast för klubben om vi slipper skicka dom.
<font size=-1>[ Detta Inlägg ändrades av: BMW Samuel den 2001-11-23 09:15 ]</font>
On 2001-11-23 13:04, CHNE wrote:
Jag tycker att ni alltid ska skicka allt med Posten jämt... fast det är ju bara min åsikt *ler* (jobbar på Posten om nu någon har missat det)
Men hallå, det har vi ju undrat om det inte finns nån iklubben som jobbar på posten... kan inte du fixa gratis porto då?? Blir så dyrt med alla brev...
Självklart det är bara att lägga grejorna i en genomskillningpåse häll lite mjöl eller mossade tabletter i och posta Jag kan lova att ni får sakerna levererade snabbt kan till och med vara med Poliseskort *ler*
Jag satte på min skylthållare idag på SuperAudin. Har ju bara en. Man måste ju tänka på vikten och luftmotsåndet. Det är så här att de gamla skyltarna passar inte så oerhört bra i hållaren. Men efter lite våld och täljande, hoppade den i... Den höjer bilens raggningsfaktor med minst 200%. Fast ändå mer gör min topstreamer med ett känt klubbnamn på. Den är 120 cm bred och sitter kant i kant. Bilder kommer väl snart om det är okej att ha en så "familjig" bil med på hemsidan...