Själv så har jag ju satt ut våran kära S70 på annons för att vi har köpt ett hus.
Jag tänkte att vi skulle ha en lite billigare bil, typ Saab 900/9-3 turbo.
Jag kan även tänka mig en Bmw........
Säljer vi inte S70:n så blir det nog ett annat avgassytem och kanske ett litet chip.
Men i första hand kommer dock huset.
Själv tänkte jag montera på 19"-fälgar med eltejp runt på 240:in. Och så en Mitsubishi Evo-vinge, å ögonlock, å vita blinkers runt om, å nätgrill, å M3-speglar, 850 R-spolier, å så tona rutorna, å så såna' där häftiga kuddar på bältena å så ska jag lacka instrumentpanelen i silver, eller kanske klarrött....
Skämt åsido, så ska jag bara låta den rosta upp ännu mer i saltslasket å så be för att den klarar besiktningen i mars
Sen ska jag ut å sladda när snön förhoppningsvis kommer
Omegan får nog vila ganska länge nu, det är dyrt med däck... Dessutom behöver den nya drivknutsdamasker bak, oljan i diffen ska bytas, framvagnen bör ses över osv, osv. Dyrt och tråkigt.
Rekorden däremot ska vara reggad och klar i början av juni. Hade jag tänkt iallafall. Det saknas lite halvviktiga prylar som komplett motor, fram och bakvagn och tusen andra saker.
Men jag ska bli klar, så är det bara!
760in ska enbart fungera, annars får den spö!
Anders Karlsson
Opel Commodore 3,0 24V -77, konbaneglidare
Opel Rekord -69, motorlös bandräpare
Kojjan ska få vila stilla i en lada.... Nissanen ska få sej hårdare fjädrar, ett öppenluftsfilter och en större vinge bak? Funderat på en dump men det blir nog för mycket raggar pys.... sen så nämde lotus smauel om större intercooler...
Vi ska byta till dubbdäck imorgonkväll. Har äntligen fixat 185´or. Det gav inget med 195´or.
Kanske blir det lite xtraljus, men förhoppningsvis så kan pappa börja jobba snart och då siktar vi på en S80 D5 och kan vi så ska vi ha en AWD.
Sen ska jag spinna, sladda och "skotta" gatorna rena på snö i Luleå med omnejd. (Ska ju ta Busskort också)