Daniel Magnusson skrev:
Kumho Ku 19. Deras "värstedäck" om man bortser från R-däcken. Inte michelin direkt kanske men det duger nog att åka till jobbet med. Dessutom hade jag lite rabatt på Kumho så plånkan fick bestämma.
Dom är nog inte sämre.
Vad ska du ha för däck till ringen?
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Daniel Magnusson skrev:Såld till Linus idag. Grattis till honom!
Grattis! Vad blir det nu då?
Tack tack!
Det blir en vit bil.
Har drömt om att ha en vit bil igen sen jag sålde M3an. Så vitt skall det bli. Och den ska kunna åkas till Ringen med, driva på bakhjulen, tvådörras och vara rolig.
Annars är det inte så noga.
Har drömt om att ha en vit bil igen sen jag sålde M3an. Så vitt skall det bli. Och den ska kunna åkas till Ringen med, driva på bakhjulen, tvådörras och vara rolig.
Annars är det inte så noga.
En vit bil skall det vara, sa jag det?
JAC skrev:
Som var likadana, eller verkligen var M3 CSL?
Det fans nog bara en som såg ut som den, men jag menar att M3 CSL fanns det gott om.
Är nästan vanligare med CSL en vanlig M3a.
Kan det verkligen stämma? Enligt obekräftade uppgifter jag snappat upp på ett odefinierat ställe tillverkades det bara 1400 stycken....
Ska se om jag kan bekräfta det...
det var lite i överkant tydligen...
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Number_built
Although BMW promised to build at least 85 examples, BMW never released the number of M3 CSL's built, and because of the peculiar assembly line, to this day may not know. However, enthusiasts now believe the number of models extant are approximately 120.
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Ando skrev:
Det fans nog bara en som såg ut som den, men jag menar att M3 CSL fanns det gott om.
Är nästan vanligare med CSL en vanlig M3a.
Kan det verkligen stämma? Enligt obekräftade uppgifter jag snappat upp på ett odefinierat ställe tillverkades det bara 1400 stycken....
Ska se om jag kan bekräfta det...
det var lite i överkant tydligen...
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3#Number_built
Although BMW promised to build at least 85 examples, BMW never released the number of M3 CSL's built, and because of the peculiar assembly line, to this day may not know. However, enthusiasts now believe the number of models extant are approximately 120.