VA??? Men här uppe säger alla att Porsche är kanonfina vinterbilar.Lotus Samuel skrev:Porsche å BMW har ju så dålig kvalitet att jag blir tvungen att köpa en annan bil till vintern. Vi får se vad det blir.
Mycket bättre än både Lambo och Il rosa.
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
Tips, ha ett par marchaller i skuffen också, ger ljus, värme och räcker länge. Håller i väldigt hård blåst också.Lotus Samuel skrev:Jag är helt kass på att utrusta mina bilar inför vintern. Jag sätter på vinterdäcken det är allt. I många fall har jag inte ens en isskrapa. Man får ta nåt gammalt cdfodral eller nåt annat man kan skrapa med.
Men skulle olyckan va framme så skulle man faktiskt behöva lite vantar å mössor att värma sig med. Man kan ju bli sittandes rätt länge om man har otur.
Andreas K skrev:de där cd-fodrals tricket känner jag igenLotus Samuel skrev:Jag är helt kass på att utrusta mina bilar inför vintern. Jag sätter på vinterdäcken det är allt. I många fall har jag inte ens en isskrapa. Man får ta nåt gammalt cdfodral eller nåt annat man kan skrapa med.
Men skulle olyckan va framme så skulle man faktiskt behöva lite vantar å mössor att värma sig med. Man kan ju bli sittandes rätt länge om man har otur.händer titt som tätt
Men som du säger klär sig folk dåligt: "Jag ska ju ändå sitta i en varm bil"
jag brukar ha thermobyxor i bagagen på bilen så finns de ju alltid till hands.
Nederländerna!Anders Toll skrev:Jag har ett bättre tips:
Åk bara bil där det inte är långt till andra människor och där det inte är så kallt!
Stackars alla sörlänningar, kan ju inte åka utanför 50-skyltarna då ju....Anders Toll skrev:Jag har ett bättre tips:Kobban skrev:Tips 2: Ha kläderna i bilen, i bagaget är de kalla när de ska användas och det kan ta upp till 20 min att få värme i mössa, vantar och långkalsonger.
Åk bara bil där det inte är långt till andra människor och där det inte är så kallt!