En dag på strippen i Piteå 29 Maj

Allt som handlar om bilar, mc, mm.

Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen

Flate
Megapostare!
Kontakt:

Inlägg av Flate »

Nee men jag skrev ju runt 9 :mhihi: sen att det är 110 typ hela vägen till piteå gör ju inte saken sämre... 5.6mil på en halvtimme ger en medelhastighet på 112km/h så jag kanske skulle ha skrivit strax efter 9 istället :tongue:
vi kommer att åka ner i en toyota corolla med 90hk och full bil så det blir inga våldsamma hastigheter... jag har letat lite överallt efter tider men inte hittat nånstans men skulle gissa på att det drar igång runt 10 iaf...
/Fredrik A
jockelw
Normal postare
Kontakt:

Inlägg av jockelw »

Jo visst går de säkert på 4 timmar men de blir alltid någon rök pause och andra stopp så de tar nog tid. De börjar kl9 Men jag har varit på Tullinge två år i rad och ja kan säga att man blir ganska mättad av allt så om man komma någon timme senare eller så är inga problem. Platser på läktaren är inte så viktiga enligt min mening med tanke på att man vill gå å kika på alla andra bilar också och inte bara sitta still och då tappar man ju platsen. men de ha inte varit några problem att tränga in sig någon stans förr i alla fall.

Så va tror ni? Följa med oss från ö-vik eller?? Vi passaerar vel umeå vid 8 tiden ~.
Joakim Lindström W
Nissan 200sx S14a Z -99
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

jockelw skrev:Jo visst går de säkert på 4 timmar men de blir alltid någon rök pause och andra stopp så de tar nog tid. De börjar kl9 Men jag har varit på Tullinge två år i rad och ja kan säga att man blir ganska mättad av allt så om man komma någon timme senare eller så är inga problem. Platser på läktaren är inte så viktiga enligt min mening med tanke på att man vill gå å kika på alla andra bilar också och inte bara sitta still och då tappar man ju platsen. men de ha inte varit några problem att tränga in sig någon stans förr i alla fall.

Så va tror ni? Följa med oss från ö-vik eller?? Vi passaerar vel umeå vid 8 tiden ~.
De blir nog bra de... (Säger jag som inte ens ska köra)

Adios! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
gstspyder
Postar så det viner...
Kontakt:

Inlägg av gstspyder »

hade gärna häktat på upp..men hinner nog itne..jobb o bil tar för mycket tid ;-( Hoppas ni får trevligt där i alla fall!!!
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Och här är den aktuella startlistan (som säkerligen kommer att förändras något innan lördagen)
http://www.shra-lulea.bd.se/resultat/Ma ... rlista.pdf

Mer info om tider mm finns här: http://www.shra-lulea.bd.se/
Gindemo
Lever här på forat...

Inlägg av Gindemo »

Nu blir jag väldigt besviken! :cry:

Jag hade på förslag att att flytta på Malmby träffen för att det inte skulle krocka med "en dag på stripen".
Men då fick jag ingen som helst possitiv respons från er i norr.
Någon tyckte att det var onödigt att ändra.
Så jag lät datumen 29-30 stå kvar, är detta tacken??? :(

Som sagt det var erat förslag att ha en träff längre norrut.
Detta kanske är första och sista chansen för er.
Det är ju inte så roligt att planera speciellt för oss lite längre norrut, om ni inte kommer.
Marcus Gindemo
Bmw 530 xd
Saab 9-5 aero
Saab 900 t16 cab
Saab 9-3 toppola
Nicke Nyman
Gör inte annat än skriver...
Kontakt:

Inlägg av Nicke Nyman »

Gindemo skrev:Nu blir jag väldigt besviken! :cry:

Jag hade på förslag att att flytta på Malmby träffen för att det inte skulle krocka med "en dag på stripen".

Det är ju inte så roligt att planera speciellt för oss lite längre norrut, om ni inte kommer.
Sista ordet är inte sagt än, jag har inte bestämt mig 100% än... Är ändå mer taggad på att åka till Malmby... Vi får som sagt se...

Adios! 8)
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Det förstår jag när folk som pratat om att åka inte åker... :(
Vill dock understryka det faktum att det för min del i alla fall inte handlar om att det krockar med Piteå. Jag åker till Piteå för att jag inte kan åka ner till Malmby lör-sön till helgen, men det är ju jag det.
Att jag över huvud taget åker till Piteå är ju för att åtminstone få lite motor över huvud taget den helgen :wink:
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

André skrev:

Tror heller inte att det har att göra med Piteå, Som det låter så vill en hel del hellre åka neröver, men det är så mycket som spelar in.
Om jag nu skall skylla ifrån mig så har det att göra med Pengar, Tenta på tisdag, flyttar till en annan lägenhet iu månadskifftet, allså nu i helgen. Jag har vart hur peppad som helst och är det fortfarande, men när folk drar sig ur som har tänkt att haka på neröver så tappar man lusten en smula!

Jag känner mig verkligen illa till mods att man "sviker" er där nere...
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
Fibban
Ultrapostare!
Kontakt:

Inlägg av Fibban »

Nä ni får vara utan mig iaf! NU skall jag fara neröver å ha det skönt på ett soligt flygfält, så får ni sitta i Piteå i regnet å titta på bilar som spinner 402m :mhihi:
Nä då, jag hoppas ni får bra väder...
Bild
* Kia Ceed SW crdi -09 * Nissan 200sx s14 -95 * Ford Transit Connect T230 -08 * Ski-doo X-RS 600 -07
André
Megapostare!

Inlägg av André »

Saab Filip skrev:Nä ni får vara utan mig iaf! NU skall jag fara neröver å ha det skönt på ett soligt flygfält, så får ni sitta i Piteå i regnet å titta på bilar som spinner 402m :mhihi:
Nä då, jag hoppas ni får bra väder...
Kan Du åka neröver så gör Du helt rätt :)

Vädret för övrigt... ja, enligt SMHI's prognos så kommer regnet senare och senare på lördag så det blir förhoppningsvis kungväder i Pite' ;)
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Alltså, nu vet jag inte om det är till ansv. för norr du skriver men jag har inte råd eller tid till att åka söder om Ske-å i alla fall. Inte än.
FriZon blir det men sen inget.
Elias
Lever här på forat...
Kontakt:

Inlägg av Elias »

Glömde ju, jag har en beige 240 -84, och attitudekepan med "kobban" broderat på sidan, vill ju liksom få träffa er andra där nere.

hejs...
Skriv svar