Daniel Magnusson skrev:
Jag fattade det som att den aldrig var i räcket.
Surt är det i alla fall... Undra om han får det på garantien
Detta är 2st GT3:or som vi såg därnere. Men det va betydligt fler än så och det fanns som som inte körde in i några räcken. Det va nog inte dessa 2 du tänkte på.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Ivarsch skrev:Ana de var nåt sånt.. försäkringsfråga antar ja.. suck.. kör man på sånna ställen borde man ta de och inte hålla på o fula.. (om de nu är så.. )
Samtidigt har ju krockade bilar en viss positiv effekt på folk som kör bana med. Man tänker ju mer då..
Nä det är ju betalmotorväg så att försäkringen gäller. Andra delen förstod jag inte vad du menade.
Daniel Magnusson skrev:Nä det är ju betalmotorväg så att försäkringen gäller. Andra delen förstod jag inte vad du menade.
Aha.. de är de asså.. grymt!
Andra delen.. Jo om man är kanske inte fullt så van med bana (och alla är ju på exempelvis ringen första gången nån gång) o så ser man bilder på smashade gt3:or osv så tänker man nog lite längre innan man gasar på för fullt! Perspektivet att de kan faktiskt gå illa kommer i lite nyare dager. Annars blir man väl rätt gasglad så fort man kommer till en racingbana och då gäller de ju att tänka lite klokt.. och har man då sett lite smällda bilder (också) så kör man nog överlag lugnare skulle ja tro.
Iaf funkar de så på mig och jag tvivlar på att ja är unik i detta sammanhanget!
"Har u föstått"?