De verkar som om dom är ALLDELES för dåligt pålästa om bilar, är man billackerare tycker man att dom ska ha ett bilintresse och tycka de är kul att lacka bilar. Sponsra en Skyline vore ju ett LYFT för företaget. De är som att jag skulle få en miljon, ett lyft för mig. Fast pengar är ju inte allt, men ändå, bilden haltar lite men ni förstår!
Jag hoppas IAF att du kommer med din Skyline dit! Den kommer ROCKA!
Over and out!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Inget ont om skyline. Men dom lackerare som skulle tjäna på att sponsra en skyline eller en bil överhuvudtaget är få. Dom flesta ha redan jobb upp över öronen så att sponsra nån skulle bara bli en kostnad.
Mycket av dagens lackeringsjobb kommer från försäkringsbolagen. Och dom skiter ju blankt i om företaget har lackat en tuff bil tidigare.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Lotus Samuel skrev:Inget ont om skyline. Men dom lackerare som skulle tjäna på att sponsra en skyline eller en bil överhuvudtaget är få. Dom flesta ha redan jobb upp över öronen så att sponsra nån skulle bara bli en kostnad.
Mycket av dagens lackeringsjobb kommer från försäkringsbolagen. Och dom skiter ju blankt i om företaget har lackat en tuff bil tidigare.
Trist nog...
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
Lotus Samuel skrev:Inget ont om skyline. Men dom lackerare som skulle tjäna på att sponsra en skyline eller en bil överhuvudtaget är få. Dom flesta ha redan jobb upp över öronen så att sponsra nån skulle bara bli en kostnad.
Jo det ligger nog något i det hela, men att dra till med lustiga bortförklaringar istället för att diskutera det låter knäppt. Jag kan mycket väl tänka mig att pröjsa för materialet, det tror jag både de och jag skulle tjäna på.
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Fick papper från Bilsport idag. Står att man får 2 st passer/utställarkort och 2 st endagbiljetter, vad menas? 2 st biljetter som räcker hela helgen och 2 st för en dag?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
ThomasL skrev:Fick papper från Bilsport idag. Står att man får 2 st passer/utställarkort och 2 st endagbiljetter, vad menas? 2 st biljetter som räcker hela helgen och 2 st för en dag?
Exakt.
Det är klubben som får dem.
Men naturligtvis så får du gå in gratis och så.
ThomasL skrev:Fick papper från Bilsport idag. Står att man får 2 st passer/utställarkort och 2 st endagbiljetter, vad menas? 2 st biljetter som räcker hela helgen och 2 st för en dag?
Exakt.
Hmm, så jag får inte alla?
Thomas Lindgren
Sponsrad av:
J-Spec Imports
OutRun
Nicklas Å
Perra P
Mikael A
Andreas Z
Tommy Hammar
Exakt.
Att som utställare av en "monter" inte få fler biljetter, det lät vansinnigt snålt tycker jag. Kan det verkligen stämma?
Iofs vill säkerligen Bilsport tjäna sina slantar på inträdet, men det vore ju rimligare om den enskilde uställaren får det antal biljetter ThomasL redogör för, plus att klubben som utställare av montern får ett antal helgbiljetter då det krävs några stycken som håller ordning i montern, eller?
Exakt.
Hmm, så jag får inte alla?
hmm... Jag vet inte vad Samuel har sagt till dig. Han är i Afrika så han är ju lite svår att få tag i. Så jag säger inget mer så tar vi det när han kommer hem. Han är ju mässgeneral, jag är bara ett avskräckande exempel.
du får vänta tre dar på svar Thomas.
Men det löser sig.Om du vill bjuda kompisar och så så brukar det alltid gå att lösa.
Ruggit surt att de ska vara dyrt, men man får se de som en investering för kunskapen. Man kan säkert lära sig nåt på mässan! Man får väl hitta på nå mer där nere, de är väl inte BARA bilar...
Over and out!
Opel Ascona B -78
Volvo V70 2,4d -08
VW Passat 1.8T -02
VW Typ 1 -72
TurboNicke skrev:Ruggit surt att de ska vara dyrt, men man får se de som en investering för kunskapen. Man kan säkert lära sig nåt på mässan! Man får väl hitta på nå mer där nere, de är väl inte BARA bilar...
Over and out!
Nej det är lite Saabar också säkert Förlåt
Nej, men det brukar vara endel bra erbjudanden på stolar, hjälmar, luftfilter. Ja det mesta.