Jönköpingsbor! Sugna på nytt tidningsreportage? (tisdag)
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
NejMae skrev:Har du hört talas om tvättning?Ando skrev:Jag kommer med min, fast den är smutsig så vi får väl ställa den längst bak

Jag hann inte göra det igår för det var väldigt mörkt när jag kom hem från jobbet igår, och kallt. Hinner inte göra det ikväll för jag slutar vid 4:a sen känns det lite onödigt att åka hem imellan. Men du har väl inget för dig? Ta med dig en svamp och en hink så löser vi detta

Andreas Welin
Äger en Bmw, kör en Volvo
Äger en Bmw, kör en Volvo
-
- Legend!
- Kontakt:
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag har ett jobb att sköta. Men jag har ju åkt till jkpg förr på 20min med en BMW så nog borde det gå med marginal med en porsche.Ando skrev:Det var nog det samuel ville höraBMW Samuel skrev:Sen är det väl ingen långsamma bilar ni har (?), så det är klart att ni hinner till 17.30

BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
Hur långt har du till Jönköping?Lotus Samuel skrev:Jag har ett jobb att sköta. Men jag har ju åkt till jkpg förr på 20min med en BMW så nog borde det gå med marginal med en porsche.Ando skrev:Det var nog det samuel ville höraBMW Samuel skrev:Sen är det väl ingen långsamma bilar ni har (?), så det är klart att ni hinner till 17.30

-
- Legend!
- Kontakt:
det måste vara lååååånga sekunder då.. 87km/0,33h ger ju en medelhastighet på dryga 260 blås.. går m5:an så pass?? o medelhastighet??? njae.. tror inte de va.. eller finns det nån autobahn där nere som nån gömt inne i skogen?Lotus Samuel skrev:host... 8,7 mil (lite drygt)Mae skrev:
Hur långt har du till Jönköping?
Finns två alternativ här då.. antingen tänker jag precis helknas

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Legend!
- Kontakt:
M3E36-94 1997 18år full gas hela vägen. släpte bara lite vid påfarten i värnamo. Bilen gjorde 270km/h. Porschen gör 300km/h så det är nog inga problem. Däremot är det idioti på hög nivå och jag sysslar inte med sånt längre. Men det går utan problem.
Sen om det är exakt 8.7mil vet jag inte men nåt sånt, jag har inte räknat på det.
Sen om det är exakt 8.7mil vet jag inte men nåt sånt, jag har inte räknat på det.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag har sett det på film.Lotus Samuel skrev:M3E36-94 1997 18år full gas hela vägen. släpte bara lite vid påfarten i värnamo. Bilen gjorde 270km/h. Porschen gör 300km/h så det är nog inga problem. Däremot är det idioti på hög nivå och jag sysslar inte med sånt längre. Men det går utan problem.
Dum Samuel!

För Maccan i tiden.
Team GMBH Rennsport
Team GMBH Rennsport
Oj.. vet ju iofs inte hur vägen är men ändå.. jaja det är ju impone.. ehum.. sannerligen idioti!Lotus Samuel skrev:M3E36-94 1997 18år full gas hela vägen. släpte bara lite vid påfarten i värnamo. Bilen gjorde 270km/h. Porschen gör 300km/h så det är nog inga problem. Däremot är det idioti på hög nivå och jag sysslar inte med sånt längre. Men det går utan problem.

David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
-
- Legend!
- Kontakt:
En gång för läääänge sen, då de flesta av oss fortfarande låg i vaggan hade JP en hemsidadanne skrev:JönköpingsPosten är en av få tidningar i världen (nåja, lite överdrivet kanske) som helt bojkottar internet. Usch, fy på dom.Mae skrev:Finns det någon länk till tidningen?

Cecilia Belfrage