Ny räserbil igen
Moderatorer: Senior moderators, Moderators, Webgruppen
vacker är den. kan inte påstå något annat.Ivarsch skrev:Här har man klarat av en vecka på nyhem, men nu går det inte längre!
Jag blir KÄR!! Vilken skönhet!!!
Det kan inte bli mer racer än så, E30 m3 och sen svart till på köpet..
Gött samuel!!
[Joel Christoffersson]
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
Jag vågar inte säga vad jag tycker om 240. Däremot är Fodka världens fulaste bil.
-
- Legend!
- Kontakt:
du menar inte den där tokgamla saken? rostig o dan? såg ju värre ut en min kofångare isåfall.. fast den hade nog inte nån vinge så det kanske inte var den du menade då?JAC skrev:såg en orange BMW med hemmgjord frontspoiler på nyhem (ganska cool faktiskt). någon som känner sig träffad? (hade "ha en bra dag!" på vingen)
vad var det för kaross?
David Vindlycke
Yamaha wr 400f
Bmw 318 E46 -03
bra fråga. jag kan ungefär ingenting om bmw. (bara nyare modeller)Ivarsch skrev:du menar inte den där tokgamla saken? rostig o dan? såg ju värre ut en min kofångare isåfall.. fast den hade nog inte nån vinge så det kanske inte var den du menade då?JAC skrev:såg en orange BMW med hemmagjord frontspoiler på nyhem (ganska cool faktiskt). någon som känner sig träffad? (hade "ha en bra dag!" på vingen)
vad var det för kaross?
kanske E30. (eller alpina??? isf B6)
[Joel Christoffersson]
-
- Legend!
- Kontakt:
Jag har inte nya bilsport men det är mycket möjligt att den är med där.Mae skrev:Samuel! Är det din M3:a som är med i senaste bilsport under säljes?
För där var nämligen en M3:a 87:a som rullat 14.500 mil, samma färg och likadana fälgar och ser på "pricken" likadan ut.
BMW M3 E30 - BMW 530D F10 - ALPINA B3 2,7 CAB Replica - BMW Z4M Coupé
tänkte de dessamma när jag såg bilden men var inte den bilen från norrland typ?Lotus Samuel skrev:Jag har inte nya bilsport men det är mycket möjligt att den är med där.Mae skrev:Samuel! Är det din M3:a som är med i senaste bilsport under säljes?
För där var nämligen en M3:a 87:a som rullat 14.500 mil, samma färg och likadana fälgar och ser på "pricken" likadan ut.
/Andreas
-
- Legend!
- Kontakt: